۱۱ مهر ۱۴۰۱، ۷:۵۲
کد خبرنگار: 1541
کد خبر: 84902582
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون اجرایی رئیس جمهور به شهدای یاسوج ادای احترام کرد

یاسوج- ایرنا- سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور به همراه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در گلزار شهدای شهر یاسوج، به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید صولت مرتضوی که به منظور بازدید از چندین طرح عمرانی و اشتغالزایی صبح امروز دوشنبه به شهر یاسوج سفر کرده است، با حضور در گلزار شهدای این شهر، ضمن نثار گل به مزار شهدا، به مقام شهیدان ادای احترام کرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور به شهدای یاسوج ادای احترام کرد

معاون اجرایی رئیس جمهور به منظور بازدید از چند طرح عمرانی و اقتصادی وارد استان شده است و مورد استقبال مسئولان اجرایی استان قرار گرفت.

بازدید از برخی طرح های در دست اجرا در مناطق مختلف استان و پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور و شرکت در نشست شورای اداری از برنامه های پیش بینی شده سفر یک روزه مرتضوی اعلام شده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور برای نظارت میدانی و بررسی آخرین وضعیت پیشرفت و تحقق مصوبات سفر استانی آیت‌الله رئیسی، رفع موانع احتمالی و تسریع در روند اجرا وارد شهر یاسوج مرکز استان کهکیلویه و بویراحمد شد.  
در سفر این سفر یک روزه معاون اجرایی رئیس جمهور ۱۲ برنامه پیش بینی شده است.
برگزاری جلسه پیگیری مصوبات استان، بازدید از کارخانه قند، بازدید از مجتمع بازی های آبی،  بازدید از اصلاح شبکه آب، بازدید از محور یاسوج سی سخت، بازدید از جاده پاتاوه  و سد کوهبرد دهدشت، بازدید از تصفیه خانه شهرچرام، بازدید از پتروشیمی گچساران، بازدید از طرح آبرسانی به شهر لیکک، بازدید از بیمارستان ۳۲ تختخوابی و مدرسه  شهید مظلوم لیکک از برنامه های صبح تا شب مرتضوی در یازدهمین سفر و نظارت میدانی بر اجرای مصوبات است.
رییس جمهور ‌و اعضای هیات دولت در کمتر از یکسال و در دور نخست به ۳۱ استان سفر کرده است که معاون اجرایی رییس جمهور هم برای پیگیری اجرای مصوبات تاکنون به ۱۰استان سمنان، بیرجندجنوبی، یزد، شیراز، اردبیل، قم، خوزستان، سیستان و بلوچستان ، هرمزگان و بوشهرسفر کرده و اینک کهکیلویه و بویر احمد مقصد یازدهمین سفر معاون اجرایی رییس جمهور است.
به گفته معاون اجرایی رییس جمهور در ۳۱ سفر استانی و ٧ سفر موضوعی رییس جمهور به داخل کشور در مجموع بیش از ٩٠٠ مصوبه در برداشته است که حدود پنج هزار و دو طرح عمرانی که بیشتر آنها نیمه تمام هستند را در بر می‌گیرد.
رئیس جمهور نهم مهرماه ۱۴۰۰ در پنجمین سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد  که در مجموع۲۱۷ طرح به تصویب رسید.

رییس جمهور ‌و اعضای هیات دولت در کمتر از یکسال و در دور نخست به ۳۱ استان سفر کرده است که معاون اجرایی رییس جمهور هم برای پیگیری اجرای مصوبات تاکنون به ۹استان سمنان، بیرجندجنوبی، یزد، شیراز، اردبیل، قم، خوزستان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان سفر کرده و اینک بوشهر مقصد دهمین سفر معاون اجرایی رییس جمهور است.
به گفته معاون اجرایی رییس جمهور در ۳۱ سفر استانی و ٧ سفر موضوعی رییس جمهور به داخل کشور در مجموع بیش از ٩٠٠ مصوبه در برداشته است که حدود پنج هزار و دو طرح عمرانی که بیشتر آنها نیمه تمام هستند را در بر می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha