۱۰ مهر ۱۴۰۱، ۲۲:۱۷
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 84902516
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعزام ۴۸۰ ورزشکار خوزستانی دختر و پسر به المپیاد استعدادیابی کشور

اهواز - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از اعزام ۴۸۰ ورزشکار دختر و پسر استان به المپیاد استعدادیابی کشور خبر داد.

به گزارش ایرنا حمید بنی تمیم یکشنبه شب در مجمع سالیانه هیات جودو خوزستان که در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد اظهار داشت: این تعداد ورزشکار در قالب ۴۴ رشته (۲۳ رشته پسران و ۲۱ رشته دختران) به المپیاد استعدادیابی ورزشی اعزام می شوند که اتفاق خوبی است‌. با توجه به اینکه وزارت ورزش نگاه ویژه ای به المپیاد ورزشی دارد یکی از اولویت های ما اعزام کیفی تیم ها به این رویدادها است.

وی افزود: همواره به هیات های ورزشی تاکید می کنم که به دنبال گسترش، همگانی کردن و افزایش تعداد مخاطبین آن رشته باشند همچنین به بخش قهرمانی، برگزاری مسابقات، استعدادیابی و آموزش توجه خاصی داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و اردوهای تیم ملی در استان گفت: با توجه به شرایط جوی استان، تلاش می کنیم که از مهرماه تا پایان سال شاهد برگزاری  میزبانی های مختلفی باشیم و از ظرفیت میزبانی برای معرفی استعدادها استفاده کنیم.

وی افزود: خوشبختانه در هشت ماه اخیر یک جهش خوبی در تمامی رشته ها داشتیم و توانستیم ورزشکار بیشتری به تیم های ملی معرفی کنیم.

بنی تمیم گفت: ما ۴۷ رشته ورزشی داریم و کار سختی است که ۹ میلیارد ریال اعتباری که از وزارت ورزش گرفتیم بین ۲۹ شهرستان تقسیم کنیم. توقع داریم تمامی هیات های ورزشی مجامع سالیانه خود را با قوت برگزار کرده و این موضوع را به فراموشی نسپارند.

وی افزود: در بخش آقایان رشته جودو یکی، ۲ سالی است که شاهد اتفاقات خوبی هستیم. خوشبختانه قول هایی که تا الان دادیم، انجام شده و امیدواریم به همین روال پیش برویم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ما متوجه شدیم که سه سال از فصل پنجم بودجه، پولی به ورزش استان داده نشده و امسال با پیگیری که انجام دادیم قرار شد پنج میلیارد ریال به ما بدهند.

وی افزود: حدود ۶۰۰ پروژه عمرانی نیمه تمام در استان داریم که این موضوع کار را برای ما سخت کرده است البته در هفته دولت ۱۴ پروژه را افتتاح کردیم و قرار است در هفته تربیت بدنی تعدادی دیگر افتتاح شوند. 

بنی تمیم گفت: کمبود و نقص در ورزش وجود دارد اما امیدوارم با نقدهای منصفانه ایرادات را برطرف کنیم. جودوی بانوان استان نیازمند تلاش بیشتری است و امیدوارم تعداد ورزشکادان ما بیشتر شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha