برگزاری نخستین تمرین تیم فوتبال نوجوانان در قرقیزستان

تهران- ایرنا- تیم فوتبال نوجوانان کشورمان اولین تمرین خود را امروز(یکشنبه) به مدت یکساعت در قرقیزیستان برگزار کرد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال نوجوانان کشورمان از صبح امروز وارد بیشکک محل برگزاری مسابقات مقدماتی جام ملت‌های کمتر از ۱۷سال آسیا شد.

نوجوانان طبق برنامه‌ریزی کادرفنی پس از صرف نهار به مدت ۵ ساعت به استراحت پرداختند و از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه به وقت محلی راهی زمین تمرین شدند. شاگردان حسین عبدی در زمین تمرین که چمن آن از شرایط مناسبی برخوردار نبود، ابتدا بدن‌هایشان را با نرم‌دوی و حرکات کششی گرم کردند و این در شرایطی بود که هوا با غروب خورشید سرد و به حدود ۱۳ درجه بالای صفر رسید.

پس از آن کار با توپ آغاز شد و بازیکنان در گروه‌های پنج نفره به پاسکاری در شرایط کنترل تک‌ضرب مشغول شدند. ضمن اینکه سه دروازه‌بان نیز زیر نظر رضا حاج اسبویی به اجرای تمرینات اختصاصی پرداختند.

بخش دیگر تمرین امروز بازی فوتبال در قالب دو گروه بود و نکات لازم به طور مدام از سوی عبدی به بازیکنان گوشزد شد. این نوبت تمرینی پس از یکساعت به پایان رسید و اعضای تیم راهی هتل محل اقامت شدند.

مسابقات گروه نهم مرحله مقدماتی جام ملت‌های فوتبال زیر ۱۷سال آسیا از سیزدهم مهر در ورزشگاه دولن اومورزاکوف شهر بیشکک آغاز می‌شود. شاگردان حسین عبدی در این مرحله باید به مصاف قرقیزستان (میزبان)، هنگ کنگ و لائوس بروند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha