قوه قضاییه کسانی که آب به آسیاب دشمن ریختند، محاکمه کند

تهران- ایرنا- رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی خواستار محاکمه خواص و سلبریتی‌هایی شد که در ماجرای آشوب‌های اخیر آب به آسیاب دشمن ریختند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس در تذکری شفاهی اظهار داشت: استکبار فتنه‌های زیادی برای ضربه زدن به انقلاب انجام داده و در فتنه اخیر نیز ملت هوشیار هستند.

وی ادامه داد: خواست ملت این است که قوه قضائیه با اقتدار با خواصی که فتنه را گسترش دادند و برخی چهره‌ها که آب به آسیاب دشمن ریختند برخورد کند.

حجت‌الاسلام محمد علی نقدعلی نماینده خمینی شهر نیز در تذکر شفاهی گفت: صدا و سیما و امور سینمایی باید در چهره‌سازی‌ها تجدیدنظر کند کسانی که با سرمایه این ملت چهره شدند همانند شترهایی هستند که بار انقلاب بر دوش آنها گذاشته شده اما در میانه فتنه بد رقصی می‌کنند و به دنبال اهداف دشمن هستند.

وی افزود: فدراسیون فوتبال و سیستم قضایی با افرادی که سبب ریختن این خون ها شدند، برخورد کند.

در ادامه حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس نیز با اشاره به قطع پیام رسان‌های خارجی گفت: دولت پلت فرم‌های داخلی را فعال و آنها را در صدا و سیما تبلیغ کند تا صاحبان کسب و کار به سمت آنها بروند.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha