۱۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۱
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 84901956
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۷ کلاس درس جدید امسال تحویل آموزش و پرورش لرستان شد

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: ۴۷ کلاس درس در قالب ۱۷ مدرسه طی ۶ ماهه نخست امسال تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا "یونس بهاروند ایران نیا" روز یکشنبه در آیین افتتاح مدرسه شهید حاج قاسم سلیمانی خرم‌آباد اظهار داشت: این مدرسه ۹ کلاسه  نیز با مشارکت فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در کوی امام رضا (ع) افتتاح شد.

وی با بیان اینکه ۱۴۰ واحد آموزشی لرستان در دست احداث است تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار، ۴۳ مدرسه در دست ساخت دیگر با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد تا ۲ ماه آینده به آموزش و پرورش تحویل داده می شود.

وی با اشاره به کسب مقام نخست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در جذب اعتبارات عمرانی سفر رییس جمهور به لرستان ادامه داد: همچنین طرح ملی شهید علی پناهی با هدف ساماندهی مدارس کانکسی با بیش از ۱۰ دانش‌آموز در دست اقدام است.

بهاروند ایران نیا افزود: ۱۱۲ مدرسه کانکسی با ظرفیت بیش از ۱۰ دانش‌آموز در لرستان وجود دارد که امید می رود تا شروع سال تحصیلی ۱۴۰۲، این مدارس نیز جمع‌آوری و آموزشگاه های مستحکم، ایمن و استاندارد جایگزین آنها شود.

وی اضافه کرد: ۳۸۵ میلیارد تومان اعتبار سال گذشته مدرسه سازی استان تقریبا به طور کامل جذب شده است و لرستان هم اکنون در جایگاه چهارم تخصیص اعتبارات این بخش در کشور قرار دارد.

۳۶ هزار دانش آموز در پنج هزار و ۳۰۰ فضای آموزشی لرستان تحصیل می کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha