۱۳ مهر؛ آخرین مهلت ارسال اثر به دومین نمایشگاه «ایران من»

تهران- ایرنا- مهلت ارسال آثار به دومین نمایشگاه و فروشگاه عکس «ایران من» تا ۱۳ مهر ۱۴۰۱ تمدید شد.

به گزارش ایرنا از ستاد خبری سی‌ و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، متقاضیان حضور در دومین نمایشگاه عکس «ایران من» تا ۱۳ مهر ۱۴۰۱ فرصت دارند تا آثار خود را به این رویداد تجسمی ارسال کنند.

آژانس عکس ایران شهریورماه امسال همزمان با برگزاری سی‌ و نهمین جشنواره بین‌­المللی فیلم کوتاه تهران، فراخوان دومین نمایشگاه و فروشگاه عکس «ایران من» را منتشر کرد.

دومین نمایشگاه عکس ایران من با هدف ایجاد بستر مناسب برای ظهور و بروز خلاقیت هنری هنرمندان عکاس، معرفی ظرفیت­‌های فرهنگی هنری ایران، ایجاد زمینه ارتباط هنرمندان عکاس و انتقال تجربه، فراهم آوردن امکان فروش آثار هنرمندان عکاس و بازنمایی طبیعت ایران برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه که با تکیه بر محورهای آداب و رسوم و فرهنگ­‌های اقوام ایران اسلامی، ظرفیت‌های گردشگری و جاذبه‌­های میراث فرهنگی کشور و طبیعت زیبای ایران برگزار می‌شود، همراه با فروشگاه خواهد بود و امکان فروش آثار عکاسان حاضر در دومین نمایشگاه «ایران من» به دو صورت چاپی و دیجیتال فراهم است.

علاقه‌مندان برای مطالعه فراخوان و ثبت‌نام در این رویداد می‌توانند به سایت انجمن سینمای جوانان ایران به نشانی www.iycs.ir  مراجعه کنند.

سی‌ و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار ۲۷ مهر تا دوم آبان ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha