۱۰ مهر ۱۴۰۱، ۷:۱۱
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84901688
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: اقدامات صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی باعث انفجار خشم مردمی می‌شود

تهران- ایرنا- «روحی مشتهی» از رهبران ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شنبه شب در سخنانی گفت که اقدامات صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی باعث انفجار خشم مردمی خواهد شد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری آناتولی ترکیه، روحی مشتهی در جریان همایشی که برای حمایت از مسجدالاقصی در غزه برگزار شد، گفت: مردم غزه جمع شدند تا پیام روشنی را بدهند مبنی بر این که رهبران عرب و مسلمان و رهبران جهان باید بشنوند که اقدامات رژیم اشغالگر در مسجدالاقصی به طور خاص و در قدس و فلسطین به طور کلی، منجر به انفجار بزرگ در مسجدالاقصی می‌شود.

وی افزود: انفجار قریب الوقوع خشم مردمی در مسجدالاقصی، شکل منطقه و نقشه سیاسی جهان را تغییر خواهد داد.

مشتهی خاطرنشان کرد که مسجدالاقصی در معرض یک خطر واقعی قرار دارد که همان تلاش برای تقسیم زمانی و مکانی آن است.

این عضو ارشد حماس تصریح کرد: جلوگیری از ورود مسلمانان به مسجد الاقصی و سرکوب آنها، ضرب و شتم زنان و سالمندان، دستگیری مردان جوان و ادامه حفاری، همه اینها مسجد الاقصی را در معرض خطر و منطقه را در بی ثباتی قرار خواهد داد.

پیش تر گروه‌های مقاومت فلسطین در واکنش به تداوم تعرض صهیونیست‌های افراطی به مسجد الاقصی اعلام کرده بودند که مقاومت در نهایت آمادگی برای لبیک گفتن به ندای مسجد الاقصی است.

طی روزهای گذشته ده‌ها شهرک نشین صهیونیست به مسجد الاقصی یورش بردند.

صهیونیست‌ها در این تعرض به صورت گروهی وارد مسجد الاقصی شدند و با حمایت شدید نظامیان رژیم صهیونیستی اقداماتی نژاد پرستانه و تحریک آمیز انجام دادند.

بر اساس این گزارش همزمان با یورش صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی، نیروهای اشغالگر یک پهپاد در بالای این مکان مقدس به پرواز درآوردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha