۹ مهر ۱۴۰۱، ۲۱:۰۸
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84901605
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تنیسور تیم رعد پدافند: کمتر کسی فکر می‌کرد در کورس قهرمانی باشیم

تهران- ایرنا- بازیکن تیم تنیس رعد پدافند هوایی ارتش گفت: کمتر کسی فکر می‌کرد که ما در کورس قهرمانی باشیم. چهار تیم از بازیکن خارجی استفاده می‌کنند؛ تیم ما با حضور بازیکنان ایرانی روانه مسابقات شد و نمایش قابل تحسینی تا به اینجا داشته است.

به گزارش ایرنا، تیم تنیس رعد پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر نمایش بسیار خوبی داشته و حالا یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود. علی یزدانی، ستاره این تیم در گفت‌وگو با ایرنا درباره اظهار داشت: خدا را شکر نمایش خوبی در این فصل داشتیم و امروز(شنبه) هم توانستیم در بازی تیمی مقابل وینر اسپرت به برتری برسیم و به خاطر تفاضل در رده دوم جدول رده‌بندی قرار بگیریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کمتر کسی فکر می‌کرد که ما در کورس قهرمانی باشیم. چهار تیم از بازیکن خارجی استفاده می‌کنند. تیم ما با حضور بازیکنان ایرانی روانه مسابقات شد و نمایش قابل تحسینی تا به اینجا داشته است. ۲ تیمی که بازیکن خارجی به خدمت گرفتند از ما پایین‌تر قرار گرفته‌اند. روز دوشنبه مسابقات به اتمام می‌رسد و امیدوارم که بهترین نتیجه را به دست بیاوریم.

بازیکن تیم رعد پدافند همچنین درباره شانس قهرمانی این تیم بیان داشت: شانس قهرمانی ما با توجه به وضعیت کنونی جدول ۵۰ درصد است. اگر ۲ بازی بعدی را با برد پشت سر بگذاریم می‌توانیم به مقام قهرمانی برسیم. پیش از شروع مسابقات برای کسب رتبه سوم یا چهارم رقابت می‌کردیم و فکر نمی‌کردیم در مسیر قهرمانی قرار بگیریم اما حالا برای کسب بهترین رتبه تلاش خواهیم کرد.

وی درباره نمایش خوبی که در این فصل داشت گفت: برای این فصل و این مسابقات بسیار آماده بودم. حمیدرضا نداف، سینا مقیمی و امیرحسین بادی، بازیکنان شناخته‌شده‌ی ایرانی را شکست دادم و توانستم به تیمم کمک کنم. از ابتدای مهرماه به عضویت رعد پدافند درآمدم تا در کنار ورزش خدمت سربازی‌ام را پشت سر بگذاریم. اینجا شرایط خوبی برای بازیکنان فراهم می‌شود تا بتوانند تمرینات خود را به صورت حرفه‌ای دنبال کنند. فرصت خوبی است تا تنیسورهایی که باید به خدمت سربازی بروند به اینجا بیایند چون فکر نمی‌کنم چنین شرایطی دوباره در یک مجموعه برای آنها به وجود بیاید.

بازیکن تیم تنیس رعد پدافند درباره حضور بازیکنان خارجی در این فصل از لیگ برتر تصریح کرد: ۲ بازیکن خیلی خوب خارجی را در این فصل داریم. کورای از ترکیه موفق شده در سال‌های قبل از سد ورداسکو، تنیس‌باز مشهور و رنک شماره هفت دنیا بگذرد. یک تنیس‌باز از مولداوی هم به ایران آمده که رنک ۵۰۰ دنیا را در اختیار دارد. او قبل از آمدن به ایران در ۲ مسابقه فیوچرز تا فینال راه یافته بود. ما هر ۲ تیمی که این بازیکنان درش بازی می‌کردند را شکست دادیم.

یزدانی درباره نحوه برگزاری مسابقات لیگ و همچنین برنامه تیم‌ ملی در پایان اذعان داشت: برنامه‌ریزی مسابقات خوب بود و روز به روز شرایط زمین هم بهتر شد؛ در حالی در ابتدا اوضاع زمین مناسب نبود. مربی تیم ملی هم مسابقات را نگاه می‌کند و بازیکنان را زیر نظر دارد. چند نفر احتمالا برای انتخابی تیم ملی دعوت خواهند شد و من هم امیدوارم که بتوانم کمک کنم. باید با بالاترین کیفیت به استقبال مسابقات دیویس‌کاپ در گروه سوم برویم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha