۹ مهر ۱۴۰۱، ۲۰:۲۹
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84901596
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: جلوه‌های دفاع مقدس با زبان هنر ماندگار می‌شود

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان ماندگاری جلوه‌های دفاع مقدس با زبان هنر را یکی از مهمترین راهکارها برای ثبت این مقطع تاریخی عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا عصر شنبه در مراسم محفل شعر "عطش عشق‌" که با حضور شاعران برجسته کشوری و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ماه ربیع الاول برگزار شد، اظهار داشت: هنر گوهر ارزنده‌ای است که به وسیله آن می‌توان مفاهیم عمیق انسانی را به نسل‌های آینده منتقل کرد.

وی با بیان اینکه زبان هنر به تبیین و توصیف نیاز ندارد و با واضح‌ترین شیوه می‌تواند با مخاطب ارتباط برقرار کند، افزود: یکی از مهمترین سرمایه‌ها و مقاطع تاریخی این آب و خاک دوران دفاع مقدس است که باید در قالب هنر و اشکال مختلف هنری ثبت و ضبط شود.

استاندار کردستان اضافه کرد: در جنگ تحمیلی هشت ساله که با حمایت و پشتیبانی همه جانبه قدرت ها از صدام حسین صورت گرفت حتی یک وجب از خاک این کشور از دست نرفت و در کنار آن جلوه‌های بی نظیری از انسان دوستی خلق شد که می‌تواند دستمایه آفرینش‌های هنری قرار بگیرد.

زارعی کوشا یادآور شد: باید نسل جوان امروز را با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان، جانبازان و شهدای دوران دفاع مقدس آشنا کرد تا این ارزش‌ها به آیندگان منتقل شود.  
 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha