هفته دوم لیگ برتر بسکتبال طبق برنامه برگزار می‌شود/ برگزاری ۲ دیدار معوقه در ۲۸ مهر

تهران- ایرنا- دبیر سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال گفت: برنامه هفته دوم لیگ به تیم‌ها اعلام شده و بر اساس همان برنامه، رقابت‌های این هفته ۱۱ مهر ماه برگزار خواهد شد.

نصرت‌الله جعفریان روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در شرایطی دنبال خواهد شد که در این هفته تمامی بازی‌ها بر اساس جدول زمان‌بندی برگزار خواهد شد و تلاش ما این است که همه بازی‌ها طبق برنامه  و بر اساس جدول مسابقات پیش برود.

وی ادامه داد: در هفته اول، ۲ دیدار به درخواست تیم‌های میزبان و موافقت تیم‌های میهمان برگزار نشد که این دو بازی را ۲۸ مهرماه برگزار خواهیم کرد تا مشکلی در روند برگزاری لیگ به وجود نیاید. بر همین اساس در این روز دیدار تیم‌های شهرداری گرگان با ذوب‌آهن اصفهان و صنایع هرمزگان با کاله مازندران را برگزار می‌کنیم.

دبیر سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال افزود: هفته دوم از ۱۱ مهرماه و با برگزاری ۶ دیدار از ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد که طی آن رعد پدافند هوایی تهران با صنعت مس کرمان،‌ شهرداری گرگان با آویژه صنعت مشهد، کاله مازندران با نبوغ اراک، صنعت مس رفسنجان با مهرام تهران، ذوب‌آهن با توفارقان آذرشهر و پالایش نفت آبادان با صنایع هرمزگان به مصاف هم می‌روند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha