۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۴۸
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 84901033
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

تیم هندبال پیکان سبزوار انگیزه زیادی برابر سپاهان نوین اصفهان دارد

سبزوار- ایرنا- سرمربی تیم هندبال پیکان سبزوار گفت: این تیم، به عنوان تنها نماینده استان خراسان رضوی در لیگ برتر امسال، در نخستین دیدار خود برابر سپاهان نوین اصفهان، که عصر امروز برگزار می شود، انگیزه زیادی دارد.

حجت راه‌شناس روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود اینکه تیم هندبال پیکان سبزوار فرصت کافی برای دوره بدنسازی بازیکنان خود نداشت اما در چند روز گذشته هماهنگی خوبی بین بازیکنان و کادر فنی تیم شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه تیم سپاهان نوین اصفهان از حدود ۲ ماه قبل تمرینات خود را آغاز کرده است، افزود: در این بازی تلاش خواهیم کرد تا عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

راه شناس با اشاره به اینکه سبزوار از مهدهای هندبال کشور است، گفت: حدود ۸۰ درصد تیم هندبال پیکان سبزوار را بازیکنان بومی تشکیل می دهند و ۶ بازیکن رده سنی نوجوانان نیز در این تیم حضور دارند.

سی و پنجمین دوره لیگ برتر هندبال مردان کشور از روز شنبه ۹ مهرماه آغاز می‌شود که در این دوره از رقابت‌ها ۱۲ تیم حضور دارند.

سپاهان نوین اصفهان، پیکان سبزوار، زاگرس اسلام آباد غرب، صنعت مس کرمان، نخلستان دشتستان، رعد پدافند، فولاد سپاهان اصفهان، زغالسنگ طبس، پرواز هوانیروز اصفهان، نفت و گاز گچساران، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و گیتی پسند اصفهان ۱۲ تیم حاضر در لیگ برتر هندبال مردان کشور را تشکیل می دهند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha