۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۵۲
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 84900946
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اردوگاه جنین به جهنمی برای ما تبدیل شد/ زمین زیر پای ما می لرزید

تهران - ایرنا - فرمانده یگان «مخفی» ارتش رژیم صهیونیستی که روز چهارشنبه به اردوگاه آوارگان فلسطینی در شهر جنین در کرانه باختری اشغالی یورش برد، جزئیاتی را از آنچه در آنجا بر این یگان گذشت، فاش کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحرونوت» به نقل از افسری که از وی به نام مستعار افسر «د» یاد کرد، نوشت: در طول سالهای خدمت نظامی خود با چنین صحنه هایی برخورد نکرده است، زیرا صدها اسلحه به سمت نیروهای ما نشانه رفته بود.

این فرمانده ۴۸ ساله رژیم صهیونیستی عملیات را پیچیده و جهنمی توصیف کرد که ۳ ساعت در زیر آتش شدید به طول انجامید. وی گفت که ده ها هزار فشنگ به سوی نظامیان یگانش و دیگر یگان های نظامی شرکت کننده در عملیات یورش شلیک شد و برای اولین بار، از بمب کناره جاده ای علیه این نظامیان استفاده شد.

این نظامی رژیم صهیونیستی اشاره کرد که ساعت هشت و ۵۰ دقیقه صبح روز چهارشنبه نیروهای یگان وی به خانه‌ای که مبارزان فلسطینی تحت تعقیب این رژیم در داخل آن حضور داشتند، رسیدند اما مشخص شد که مبارزان فلسطینی برای آنها «تله مرگ» گذاشته‌اند و آنها چهار بمب به وزن دهها کیلوگرم را یکی پس از دیگری منفجر کردند.

وی اشاره کرد که یادش نمی‌آمد سال‌ها پیش چنین حجم عظیمی از مواد منفجره را دیده باشد.

اردوگاه جنین به جهنمی برای ما تبدیل شد/ زمین زیر پای ما می لرزید

فرمانده یگان «مخفی» ارتش اشغالگر صهیونیستی گفت: این بمب ها، زیر پای ما را لرزاند و دود ناشی از آن از دور قابل مشاهده شده بود؛ بگونه ای که فرماندهان ما این دودها را دیدند و فکر کردند که بلایی سر ما آمده است و افراد مسلح (مبارزان فلسطینی)، کل نیروهای ما را کشته اند.

«د» همچنین گفت که عملیات علیه مبارزان فلسطینی تحت تعقیب تنها ۱۰ دقیقه زمان می بُرد اما به دلیل شدت تیراندازی سایر افراد مسلح، سه ساعت به طول انجامید. وی تصریح کرد: انتظار داشتیم با مقاومت مواجه شویم اما نه به این حجم بزرگ.

وی با اشاره به اینکه ترکش های مواد منفجره از محل عملیات به محل نظامیان حلقه دوم که در حدود ۴۰ متری منزل مستقر بودند، رسید، افزود: بیم آن می رفت که عملیات با کشته و زخمی شدن نظامیان اسرائیلی به پایان برسد.

او با اشاره به اینکه "هر نظامی از حال سایر نظامیان دیگر اطمینان حاصل می کرد"، افزود: لحظه های سختی را گذراندیم.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحرونوت» همچنین در روایت دیگری به نقل از یک نظامی صهیونیست که در این حمله شرکت کرده بود، نوشت که نظامیان رژیم صهیونیستی با مقاومت سرسختی روبرو شدند. 

وی گفت: در [ اردوگاه ] جنین شما همیشه می دانید چگونه وارد شوید، اما هرگز نمی دانید چگونه از آن خارج شوید... دهها نظامی به اهداف متمرکز تبدیل می شوند و [ به سوی آنها ] از هر مکان مواد منفجره و هزاران گلوله پرتاب می شود.

این افسر رژیم صهیونیستی در پایان درباره بازگشت نظامیان رژیم صهیونیستی از اردوگاه جنین گفت: به سختی به خودروهای زرهی رسیدیم و نتوانستیم پیاده از آن ( اردوگاه جنین ) خارج شویم... همگی احساس می کردیم که جان ما در خطر است.. واقعاً شبیه یک فیلم جنگی هالیوودی بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha