۸ مهر ۱۴۰۱، ۲۲:۱۹
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 84900781
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تقدیر امام‌جمعه ایلام از زحمات نیروی های خدوم فراجا

ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از نقش و تلاش پلیس در برقراری نظم و امنیت پایدار در جامعه تقدیر کرد و گفت: مجموعه فراجا در حوادث اخیر کشور سپر امنیت مردم شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام با قدردانی از ایثار نیروهای خدوم فراجا در حوادث اخیر کشور، گفت: حمایت قاطع و همه جانبه از فراجا ضروری است.

وی با اشاره به رشادت ها و ایثار حافظان نظم و امنیت در کشور افزود: تعداد مجروحان فراجا در اغتشاشات اخیر بیشتر از آشوبگران بود، این عزیزان سپر امنیت مردم شدند و با فداکاری از مجروحیت و کشته شدن مردم عادی جلوگیری کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام با اشاره به نزدیک شدن به هفته فراجا بیان کرد: این هفته را به نیروهای جان بر کفان و سخت کوشان عرصه نظم و امنیت تبریک می گویم.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: نیروی که برای پاسداری از انقلاب اسلامی و حفظ ارزش‌ها ۱۳ هزار شهید تقدیم نظام و جمهوری اسلامی کرده است، نیرویی که زمان استراحت خود و خانواده را فدای امنیت جامعه می‌کنند.

جت الاسلام کریمی تبار گفت: این صحنه چقدر زیبا است که پلیسی که در برخورد با اغتشاشگران با مهربانی و رأفت برخورد کرده به طوری که در بعضی جاها آمار مجروحین پلیس از اغتشاشگران بیشتر است، پلیسی که دارای اقتدار، قدرت و شجاعت است ولی با صعه صدر و گذشت برخورد می‌کنند، اینجا تشکر دارد.

امام‌جمعه ایلام افزود: مجموعه پلیس مجری قانونمندی، مدافع امنیت و جمهوری اسلامی هستند تا پای جان از امنیت و ناموس مردم دفاع می‌کنند ما باید قدردان آنان باشیم.

وی اضافه کرد: از خانواده شهدای نظام، به ویژه خانواده شهدای فراجا که مظلومانه با دادن عزیزانشان امنیت و آرامش را برقرار کردند، صمیمانه تقدیر و تشکر دارم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha