ایران اسلامی به برکت هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب در اوج اقتدار است

خمین - ایرنا - فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ایران اسلامی در دهه پنجم خود به برکت خون مقدس شهدا و هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب در اوج عزت و اقتدار است.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» شامگاه جمعه در یادواره شهدای شهرستان محلات و بزرگداشت سردار«محمدرضا شاهرخی» افزود: ملت ایران در دفاع مقدس با تکیه بر رهنمودهای ولایت و معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی(ص) بزرگترین حماسه ها را خلق کردند و گفتمان مقاومت و خودکفایی برگرفته از گفتمان دفاع مقدس است و امروز به برکت مجاهدت های ۴۳ ساله گفتمان مقاومت در کشورهای اسلامی نهادینه شده است.

وی با بیان اینکه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در راستای حفظ، پاسداری و ترویج فرهنگ نجات بخش دفاع مقدس است، ادامه داد: دغدغه جوانان و نوجوانان برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس جای تقدیر دارد و البته این نشان از زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و جامعه است.

سردار کریمی اظهار داشت: پویایی و حرکت جامعه به سمت اهداف و آرمان ها در گرو زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت است و گام دوم انقلاب باید از دفاع مقدس به عنوان پشتوانه راهبردی، فکری و معنوی استفاده شود چراکه دفاع مقدس ذخیره گران بها برای رشد ملی و پیشرفت کشور در همه ابعاد است.

وی با تأکید بر اینکه یکی از مهمترین الزامات در گام دوم انقلاب مردمی سازی پیشرفت است، گفت: دفاع مقدس سند زنده مردمی کردن پیشرفت است که با ابتکار امام خمینی(ره) نقش مردم در دفاع و پیشرفت کشور احیا شد، بنابراین دفاع مقدس نقطه قوت ملت ایران در همه ابعاد است و نقش مهمی در تثبیت انقلاب اسلامی دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: اهمیت به مسئله تبیین از ضرورت های مهم گام دوم انقلاب است و جهاد تبیین از الزامات مهم تحقق بیانیه گام دوم است و در این میدان جهاد حقایق و حماسه های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان باید تبیین شود.

سردار کریمی اضافه کرد: دشمن از طریق فضای مجازی و روایت های دروغ از مسائل اجتماعی و فرهنگی جنگ شناختی علیه ملت را راه انداخته و از این طریق به دنبال گروگان گیری و اثرگذاری سم آلود بر ذهن جوانان و نوجوانان است که جهاد تبیین توطئه ها و شگردهای شیطانی دشمنان را خنثی خواهد کرد.

وی هدف از جنگ شناختی را تصرف ذهنی و فکری مردم و به خصوص جوانان خواند و اضافه کرد: دشمنان از این طریق ارزش های اسلامی همچون غیرت دینی و سنت های دینی و ملی را زیر سوال می برند و باید نهضت دفاع از ارزش ها از طریق جهاد تبیین شکل بگیرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha