سرمربی آلومینیوم: بازیکنان آمادگی لازم برای بازی مقابل ملوان انزلی را دارند

اراک - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازیکنان این تیم برای بازی فردا (شنبه) مقابل ملوان بندر انزلی از آمادگی لازم برخوردارند.

به گزارش ایرنا، سید « مهدی رحمتی» عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم ملوان انزلی در اراک، افزود: پس از بازی سپاهان، یک تعطیلی کوتاه به بازیکنان داده شد و بعد از آن تمرینات به خوبی پیگیری و اکنون از شرایط تیم راضی هستم.

وی بیان کرد: آلومینیوم اراک به تازگی 2 مسابقه تدارکاتی داشته که بازیکنان خیلی خوب، قوی و محکم تلاش کردند و همه شرایط بازی فردا برای آنها توضیح داده شده و آمادگی کامل دارند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ادامه داد: تیم ملوان بندر انزلی از تیم‌های ریشه دار و مردمی لیگ برتر است اما امیدواریم با لطف خدا و همت بازیکنان، این تیم را شکست داده و سه امتیاز شیرین خانگی را کسب کنیم.

رحمتی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ۱۰ روز پیش مصاحبه ای داشتم که خواستار روشن شدن یک سری اتفاقات در هفته ششم شدم، جایی که بازی ملوان به دلیل بدی هوا لغو شد، از آقای سهیل مهدی سوال کردم که به سادگی از آن گذشتند و پاسخ قانع کننده ای ندادند.

وی گفت: ما به عنوان یک باشگاه حاضر در لیگ برتر این حق را داریم که دلیل لغو بازی ملوان با فولاد را بدانیم و مسئولان مربوطه باید در این خصوص پاسخگو باشند. 

سرمربی تیم آلومینیوم اراک افرود: مربی و بازیکنان تیم ملوان می گفتند که شرایط آب و هوایی عادی بوده و اگر هم شرایط عادی نبوده باید ۲۴ ساعت بعد، این مسابقه برگزار می شد. 

رحمتی بیان کرد: قانون باید به صورت یکسان برای همه تیم های حاضر در لیگ اجرا شود.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک اضافه کرد: سال های قبل هم تیم ملی و سرمربی تیم ملی داشتیم و این مشکلات نبود، از رئیس فدراسیون فوتبال انتظار است به این مسئله ورود کند.

تیم آلومینیوم اراک فردا (شنبه) در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال در اراک میزبان تیم ملوان بندر انزلی است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha