۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۱۲
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 84900508
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 آتش نشانی  الیگودرز با کمبود تجهیزات مواجه است

خرم‌آباد - ایرنا - رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری الیگودرز گفت: کمبود تجهیزات مناسب مانعی برای ارایه خدمات موثر به شهروندان در این شهر شده است.

به گزارش روز جمعه ایرنا، "کریم جلیلی" در مراسم تجلیل از آتش نشانان اظهار داشت: از ابتدای شروع فعالیت شورای ششم و شهردار در این شهر ، ترمیم و بازسازی ساختمان مرکزی سازمان آتش‌نشانی در دستور کار قرار گرفت و این ساختمان اکنون ترمیم و بازسازی شده است.
وی افزود:  در طول این مدت، خدمات سازمان آتش نشانی به مردم از جمله مهار آتش سوزی منازل ۸۹ مورد، تصادفات جاده ای ۶۸ مورد، آتش سوزی خودرو ۵۳ مورد و رهاسازی درب های ضدسرقت و آسانسور، انجام شده است.
رییس سازمان آتش‌نشانی الیگودرز افزود: همچنین ۲۷۰ مورد  گرفتن حیوانات در منازل، ۱۱۰ مورد اطفاء حریق زمین های خالی و کشاورزی، ۲۳۷ مورد همکاری با حوزه خدمات و ادارات و  ۳۳۵ مورد  آموزش در مدارس در آغاز شروع مدارس از خدمات این سازمان بوده است.
"محمد پایمرد" رییس شورای شهر الیگودرز نیز در این جلسه گفت: آتش نشانان ایثارگرانه در مقابل خطرات جان خود را به خطر می‌اندازند تا سلامتی را برای هم وطنان به ارمغان بیاورند که این کاری سخت و خطیر است.
وی در این جلسه ضمن تبریک روز آتش نشان به تشریح ابعاد مختلف  آتش نشانی و خدمات ایمنی پرداخت و  از زحمات آتش نشانان تقدیر کرد و آمادگی شورای اسلامی شهر را در جهت تجهیز بهتر سازمان آتش نشانی شهر اعلام نمود.
در پایان این مراسم نیز با اهدای لوح تقدیر و هدایایی  از آتش نشانان تجلیل به عمل آمد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha