۸ مهر ۱۴۰۱، ۹:۵۷
کد خبرنگار: 3126
کد خبر: 84900445
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دمای هوا در خراسان رضوی از روز شنبه کاهش محسوس دارد

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای هوای این استان از فردا، شنبه با نفوذ جریانات شمالی در مناطق مختلف این استان بویژه نواحی شمالی کاهش قابل توجهی دارد.

زهرا عنایتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میانگین دمای روزانه مشهد برای شنبه بین ۶ تا ۸ درجه سلسیوس و دمای شبانه این شهر بین ۲ تا ۴ درجه نسبت به امروز کاهش دارد.

وی خاطر نشان کرد: دمای هوای امروز مشهد در گرمترین ساعات به ۳۳ درجه سلسیوس خواهد رسید که بیشینه دمای مشهد برای شنبه به ۲۷ درجه خواهد رسید.

عنایتی بیان کرد: از امروز همراه با عبور امواج ناپایدار و افزایش گرادیان فشاری، وزش باد  در خراسان رضوی شدت می‌گیرد که در نواحی باد خیز همراه با گرد و خاک است. همچنین شاهد افزایش ابرناکی به ویژه در نیمه شمالی و بارشهای رگباری پراکنده به ویژه در ارتفاعات نیمه جنوبی استان در برخی ساعات خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی افزود: در شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای ۱۰ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۸ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بوده‌اند و  دمای هوای مشهد نیز در این مدت بین ۱۵ تا ۳۴ درجه در نوسان بوده است.

وی گفت: همچنین  طی این مدت بیشترین سرعت وزش باد در سبزوار خراسان رضوی با سرعت ۳۶ کیلومتر بر  ساعت به ثبت رسیده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha