نبی: اردوی تیم ملی به دور از حاشیه و با نظم خوبی برگزار شد/ هدف رسانه‌های معاند را مردم بهتر از ما می‌دانند

تهران - ایرنا- نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با اشاره به شرایط تیم ملی و حاشیه‌سازی رسانه‌های معاند گفت: در اردوی تیم ملی هیچ مشکلی بین بچه‌ها وجود نداشت و آنها با اتحاد و همبستگی در خدمت تیم ملی بودند اما رسانه‌های معاند به دنبال حاشیه‌سازی و بر هم زدن نظم تیمی ایران بودند که علت آن را همه می‌دانیم.

به گزارش ایرنا، مهدی محمدنبی در خصوص اردوی تیم ملی فوتبال ایران در اتریش و دو دیدار برگزار شده با تیم‌های اروگوئه و سنگال تصریح کرد: این اردو ۱۲ روزه در وین برگزار شد و ملی‌پوشان کشورمان در دو نوبت صبح و بعدازظهر تحت نظر کارلوس کی‌روش تمرینات خود را دنبال می‌کردند. 

وی ادامه داد: در ساعات دیگر اردو سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با برگزاری جلسات فنی، تیم‌های حریف را آنالیز کرده و شرایط بازی و نقش ملی پوشان را به خوبی تشریح می‌کرد. در کل اردوی بسیار خوبی بود که با نظم خاصی هم برگزار شد. شرایط تیم ملی هم برای همه بازیکنان مشخص است که نظم، انگیزه، اخلاق حرفه‌ای و مسایلی از این دست مورد تاکید و توجه قرار دارد و همه بازیکنان نیز آن را به خوبی رعایت کردند. 

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال یادآور شد: با همین شرایط بود که تیم ملی فوتبال ایران در دو دیدار برگزار شده دو نتیجه خوب را به دست آورد، در اولین بازی نایب قهرمان آمریکای‌جنوبی که قهرمانی در دو دوره جام‌جهانی را در کارنامه داشت را شکست دادیم و موفق شدیم اروگوئه را مغلوب کنیم، در دومین دیدار به مصاف سنگال رفتیم که قهرمان آفریقاست و در این دیدار نیز به تساوی دست یافتیم هرچند که می‌توانستیم در این بازی هم برنده از زمین بازی خارج شویم. 

نبی در واکنش به این سوال که آیا تیم ملی فوتبال ایران تا جام‌جهانی دیدار تدارکاتی دیگری را در برنامه خواهد داشت یا خیر، گفت: بازی با تیم روسیه منتفی شده و ۲۵ آبان‌ماه هم باید به قطر اعزام  شویم. با صحبتی که با سرمربی تیم ملی داشتیم به دنبال آن هستیم تا قبل از اعزام به قطر یک دیدار دوستانه را در تهران برگزار کنیم و طبق برنامه ۵ روز قبل از آغاز مسابقات راهی قطر خواهیم شد. 

وی خاطر نشان کرد: هدف ما این است که این دیدار تدارکاتی در روزهای ۱۹ یا ۲۰ آبان‌ماه برگزار شود که به احتمال فراوان با یکی از تیم‌های حاشیه خلیج فارس خواهد بود. کی‌روش نقطه نظراتی دارد که امیدواریم بتوانیم طبق آن عمل کرده و روند مثبت تیمی ما همچنان ادامه داشته باشد. او در اواخر هفته آینده به تهران بازخواهد گشت تا کار خود را دنبال کند.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درخصوص انتخاب محسن معتمدکیا به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم ملی هم گفت: من هم شنیده‌ام که او به عنوان مدیر رسانه‌ای انتخاب شده است.

او در واکنش به فعالیت‌ها و حاشیه‌سازی رسانه‌های معاند در زمان برگزاری اردوی تیم ملی در اتریش تاکید کرد: آنهایی که بودند دیدند هیچ حاشیه‌ای در تیم ملی نبود و همه بازیکنان طبق نظمی که در اردو وجود داشت در خدمت تیم ملی بودند. شرایط فنی تیم هم مشخص است و در دوبازی برگزار شده هم دیدید بازیکنان با طراوات و شادابی بازی کردند. این مسایل طبیعی است و به آن عادت داریم چراکه اهداف و سیاست رسانه‌های معاند مشخص است و مردم در طول این سال‌ها به خوبی آنها را شناخته‌اند. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha