۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۷:۰۴
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 84900232
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انجام بیش از ۳۳۰ ماموریت از سوی آتش نشانی دماوند

دماوند - ایرنا - سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دماوند گفت: نقش آفرینی در بیش از ۳۳۰ ماموریت در شیفت‌های سه گانه را برخی از اقدمات ایستگاه آتشنشانی شهرستان دماوند در طول یکسال دانست.

به گزارش ایرنا، محمد علیپور روز پنجشنبه در آیین تجلیل از آتش نشانان شهر دماوند اظهار داشت: بیش از چهار دهه است که از تاسیس ایستگاه آتش نشانی شهر دماوند می‌گذرد و در این مدت با فراز و نشیب‌های فراوانی روبرو بوده است.

وی ادامه داد: در طول یک سال گذشته تا امروز اقدمات موثری توسط جان بر کفان و رزمندگان گمنام میدان‌های حادثه انجام شد که مهمترین آنها تشکیل قرارگاه عملیاتی در حوزه عملیات به منظور پوشش بهتر ماموریت‌های ابلاغی و سازمانی بود.


علیپور گفت: حضور همه جانبه در ماموریت‌های امنیتی و دفاعی شهرستان و نقش آفرینی در بیش از ۳۳۰ ماموریت و مورد حادثه در شیفت‌های سه گانه عملیات برخی از اقدمات ایستگاه آتش نشانی شهر دماوند می‌باشند.

وی بیان داشت: از ۳۳۰ مورد عملیات مذکور ۱۵۷ مورد شامل انواع حریق‌ها و ۱۷۱ مورد شامل انواع عملیات نجات از قبیل آسانسور، رهاسازی انگشتر و اذیت و آزار حیوان تا خودکشی بود.

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دماوند با بیان اینکه از مسئولان چندمورد درخواست داریم، گفت: اجرای جذب و ساماندهی نیروی انسانی، فعال شدن ایستگاه شماره دو و احداث و راه‌اندازی ایستگاه شماره سه در گیلاوند که هم اکنون خاکبرداری شده است، از مطالبات آتش نشانی دماوند هستند.

علیپور عنوان کرد: مسکن و تسهیلات دفاعی برای پرسنل آتشنشانی از دیگر مطالبات است که نیاز است مسئولان فرادستی به این مهم توجه کنند زیرا سازمان اتشنشانی دماوند از این مقوله عقب افتاده و تا امروز هیچگونه تسهیلات رفاهی برای پرسنل در نظر گرفته نشده است.

وی گفت: فقط شهر دماوند نیاز به پنج ایستگاه آتش نشانی مجهز با نیروی انسانی متعهد و جوان دارد.

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دماوند گفت: مسئولان امر نسبت به سناریو و سریال تکراری  کمبود شدید نیروی انسانی اهمیت داده و پوشش لازم را مبذول بدارند.

همزمان با هفتم مهرماه گرامیداشت روز ایمنی و آتش‌نشانی از آتش‌نشانان شهر دماوند تجلیل شد.

در پایان این مراسم از عوامل زحمتکش آتش‌نشانی، پیشکسوتان آتش‌نشانی و داوطلبان در این مجموعه با اهدای لوح و هدایایی تقدیر و تشکر شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha