چهار هزار مترمربع از معابر مسیر تردد دوچرخه سواران در ارومیه آسفالت شد
عکس تزیینی است

ارومیه - ایرنا - شهردار ارومیه گفت: بیش از چهار هزار مترمربع از معابر مسیر تردد دوچرخه سواران شرکت کننده در تور بین‌المللی آذربایجان، در این شهر آسفالت، زیرسازی و ترمیم شد.

حسین مهدی‌زاده روز پنجشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اهمیت رسیدگی به مسیر تردد تور بین‌المللی دوچرخه سواران اظهار کرد: برگزاری یک اتفاق بین‌المللی در شهر ارومیه از اهمیت والایی برخوردار است که خوشبختانه با توجه به برگزاری تور بین‌المللی «ایران آذربایجان» این شهر به عنوان اولین مقصد انتخاب شده و شایسته است میزبانی خوبی از خود نشان دهیم.

وی با اشاره به ترمیم مسیر تردد دوچرخه سواران بین‌المللی افزود: دوچرخه سواران ضمن ورود از سمت جاده شهید کلانتری و طی مسیر کمربندی خاتم‌النبیا و گذر از میدان آذربایجان به مقصد نهایی پارک الغدیر وارد می‌شوند که نقطه به نقطه این مسیر با تلاش همکارانم ترمیم و آسفالت ریزی شده است.

شهردار ارومیه ادامه داد: مساحت سه هزار و ۶۸۱ مترمربع از مسیر را با دستگاه آسفالت تراش برداشته که پس از زیر سازی؛ مرمت و لکه گیری کردیم که برای این طرح بیش از ۳۲۰ تُن آسفالت مصرف شده است.

مهدی زاده اضافه کرد: همچنین ۳۶۴ مترمربع از مسیر تردد نیز با ۵۰ تن آسفالت به وسیله دستگاه آسفالت پخش کن لکه گیری و ترمیم شده است.

به گزارش ایرنا، ۳۵ اُمین تور دوچرخه سواری آذربایجان با نام «ایران آذربایجان» در استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی و اردبیل برگزار می‌شود که ارومیه اولین مقصد دوچرخه‌سواران است.

این مسابقات با حضور ۱۱۰ رکاب‌زن از کشورهای خارجی، مانند اندونزی، لیتوانی، مالزی، آفریقای جنوبی، تایلند، مراکش، آلمان، عراق، دو تیم از قزاقستان و مابقی از تیم‌های داخلی از جمله تیم ملی، دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و آرویج شرق مازندران از هفتم تا ۱۱ مهر در پنج مرحله برگزار می‌شود.

مرحله اول این تور ساعت ۱۱ امروز از پارک ائل گلی تبریز آغاز و پس از طی مسافت ۱۵۰ کیلومتری دوچرخه سواران در ایستگاه پارک الغدیر ارومیه به انتهای خط می‌رسند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha