۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۱۹
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84899942
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار زنجان: افق‌های روشن توسعه استان را در کوتاه مدت خواهیم دید

زنجان – ایرنا- استاندار زنجان با بیان اینکه مردم متوجه هستند که حرکت رو به جلو و تکانی در استان و شهر زنجان رخ داده است، گفت: افق‌های روشن توسعه استان را در کوتاه مدت و میان مدت خواهیم دید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت روز آتش‌نشان و رونمایی از تجهیزات آتش نشانی خاطرنشان کرد: وظیفه ما کار کردن برای مردم است.

وی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در حوزه تجهیزات مربوط به مدیریت شهری در زنجان در حال رخ دادن است، افزود: اتفاقات بهتری نیز در آینده خواهد افتاد.

استاندار زنجان با بیان اینکه عمران شهری، پیشانی حرکت استان است، گفت: خوشبختانه در این دوره هم شورا و هم شهردار در شهر زنجان تلاشگر و ساعی هستند و ما بعد از مدت ها اتفاقات مثبتی را در شهر می بینیم.

افشارچی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هر ملتی مقاومتش در برابر نظام سلطه بیشتر باشد، هزینه تراشی در برابر آن نیز بیشتر است، تصریح کرد: دشمنان به انحنا مختلف مشغول توطئه علیه انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه استانداری پشتیبان شهرداری ها در حوزه مدیریت شهری است، اظهار داشت: در این راستا تسهیلگری و کارگشایی از امور نه فقط برای شهرداری ها که برای همه دستگاهها در دستور کار است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه نگهداری از انقلاب از ایجاد آن سخت تر است، گفت: ما در مبارزات برای پیروزی انقلاب آمار شهیدانمان بالا نیست ولی برای پاسداری از انقلاب ۲۱۸ هزار شهید در دفاع مقدس تقدیم شده است.

حجت الاسلام علی خاتمی افزود: نگهداری از انقلاب علاوه برشور و هیجان و احساس، شعور و تدبیر هم لازم دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از خدمات مجموعه آتش نشانی در استان گفت: مردم آثار این خدمات را به صورت شبانه روزی مشاهده می کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha