۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۲۱
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 84899904
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش‌نشانی خرم‌آباد با کمبود امکانات مواجه است

خرم آباد - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد گفت: کمبود تجهیزات ، ماشین آلات فرسوده و کمبود نیروی انسانی از جمله مشکلات پیش روی آتش‌نشانی خرم‌آباد است.

"منصور میرزایی" روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا ضمن اشاره به هفتم مهرماه به نام روز آتش نشانی و ایمنی افزود: در حال حاضر ۱۸ ایستگاه آتش نشانی و یک ایستگاه امدادی در خرم آباد فعال است اما مشکلات جدی در خصوص راننده، نیروی انسانی، تجهیزات و خودروهای فرسوده وجود دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به افزایش بلند مرتبه سازی در خرم آباد و وجود ساختمان های قدیمی و ناایمن، نردبان ۵۰ متری برای آتش نشانی خرم آباد ضروری است که سال گذشته درخواست تهیه این تجهیزات به مبلغ ۳۵ میلیارد تومان ارائه شد اما تاکنون خریداری نشده است.

وی با اشاره به انجام یکهزار و ۱۶۸ ماموریت آتش نشانان خرم آباد در یک سال منتهی به هفتم مهر ۱۴۰۱ تصریح کرد: همچنین راه اندازی سه ایستگاه جدید آتش نشانی در ماسور، شهرک پارسیلون و مرکز شهر ضروری است.

میرزایی گفت: برخی ساختمان های مناطق مختلف شهر خرم آباد از جمله سایت مسکن مهر، کوی ارتش و فلک الدین ناایمن است و بناهای غیراستاندارد بسیاری شناسایی و به آنها اخطار داده شده است.

وی اضافه کرد: میانگین مدت زمان رسیدن نیروهای امدادی و اطفای حریق آتش نشانی به صحنه حادثه بین سه تا ۶ دقیقه است که در برخی موارد به دلیل ترافیک و کم عرض بودن خیابان های شهر و عدم همراهی شهروندان به هشت دقیقه نیز افزایش می یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha