عضو شورا: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه ضروری است

ارومیه - ایرنا - عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با انتقاد از وضعیت سیستم حمل و نقل عمومی، گفت: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی باید با حساسیت تمام در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شورای شهر، عادل اعظم انهر روز پنجشنبه با اشاره به ضرورت توجه به حوزه حمل و نقل عمومی در مجموعه مدیریت شهری، اظهار کرد: متاسفانه هم اکنون وضعیت وسایط حمل و نقل عمومی ارومیه در شرایط مطلوبی نیست و عمدتا فرسوده است.

وی با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه نیازمند نوسازی است، افزود: طبق پیش بینی ‌های انجام شده، برای ناوگان اتوبوسرانی ارومیه تزریق حداقل ۵۰ دستگاه اتوبوس نو ضروری است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، ضمن کاهش آلودگی هوا و تسریع در جابجایی آرام و امن مسافرین، منظره نامناسب اتوبوس‌های فرسوده را نیز مرتفع خواهد ساخت.

وی همچنین از وضعیت نامناسب ایستگاه‌های اتوبوس نیز انتقاد کرد و یادآور شد: تجهیز ایستگاه‌ها و پوشش و محافظ مناسب برای آنها باید در دستور شهرداری قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ارومیه به شدت فرسوده شده و علاوه بر آلودگ هوای و کاهش رغبت مردم به استفاده از این ناوگان، منظر نامناسبی به شهر بخشیده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha