سرمربی تیم نیان الکترونیک خراسان: تیم ما نیازمند زمان برای هماهنگی بیشتر است

گرگان - ایرنا - سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک خراسان رضوی گفت: مسوولیت باخت تیم را برعهده می‌گیریم اما برای هماهنگی بیشتر نیازمند گذشت زمان هستیم.

حامد صمدی پس از مسابقه تیمش در برابر پاس گرگان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تیم ما دیر بسته شده و چند بازیکن را برای هفته اول در اختیار نداشتیم.

وی بیان کرد: تیم ما امروز بدون لیبرو بود که یک بازیکن دریافت کننده قدرتی جایگزینش کردیم و از سوی دیگر بازیکن سرعتی‌زن هم نداشتیم و به اجبار از بازیکن سرماخورده استفاده کردیم.

وی با بیان این که در مجموع ۲ تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند، خاطرنشان کرد: این مسایل بهانه برای فرار از باخت نیست، اما به مرور زمان به شرایط ایده‌آل خواهیم رسید.

سرمربی تیم نیان الکترونیک خراسان: تیم ما نیازمند زمان برای هماهنگی بیشتر است

سرمربی تیم نیان الکترونیک خراسان رضوی در ادامه ضمن انتقاد از سالن برگزاری مسابقه تیمش، گفت: نور سالن اصلا استاندارد نبود و این مساله را با ناظر در میان گذاشتیم و وی تنها به نوشتن گزارش اکتفا کرد.
صمدی افزود: نمی‌دانم ناظر علیرغم قبول داشتن این مساله چرا مجوز بازی را صادر کرد، در صورتی که بازیکنان و حتی داور دید کافی نداشتند.

وی افزود: این اعمال نفوذ اصلا عادلانه نیست و شرایط سالن در کل کشور باید یکسان باشد، که البته مسوولان قول دادند برای بازی بعد مشکل نور برطرف شود که در نتیجه بازی ما تاثیری ندارد.

وی در خصوص مسابقه هفته آینده تیمش در برابر هورسان رامسر تصریح کرد: آن مسابقه هم شرایط خاص خود را دارد، ابتدا قرار بود بازی تهران باشد، بعد اعلام کردند بازی در رشت برگزار می‌شود، درصورتیکه مسابقه در شمال به علت رطوبت هوا سخت است.

صمدی اضافه کرد: نمی‌دانم چرا فدراسیون حرف روز اولش را مبنی بر تمرکز مسابقات در تهران، یزد و ارومیه عملی نکرد که امروز برخی تیم‌ها مانند ما معترض باشند.

تیم والیبال نیان الکترونیک خراسان رضوی در هفته اول لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور عصر چهارشنبه در گرگان در سه دست متوالی مغلوب تیم پاس این شهر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha