امام جمعه تربت‌حیدریه: دفاع مقدس یادگار ایستادگی مردم ایران است

تربت‌حیدریه- ایرنا- امام جمعه تربت‌حیدریه دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس را یادگار ماندگاری از دوران استقامت، صلابت و نیز وفاداری مردم ایران به میهن و آرمان‌های انقلاب اسلامی نامید و گفت: این شیوه هنوز الگوی رفتاری مردم ایران در دیگر برهه‌های تاریخ ایران اسلامی است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدمحمد معلمی چهارشنبه شب در همایش تجلیل از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس این خطه افزود: مردم ایران چه در دوران راهپیمایی‌های دوران انقلاب، چه در دوران دفاع مقدس و چه در سال‌های بعد نشان دادند همواره گوش به فرمان رهبر و مقتدای خود بوده و هستند.

وی گفت: این بدان معناست که مردم بعد دوران دفاع مقدس و در دوران تحریم‌ها نیز نشان دادند، تا پای جان گوش به فرمان مقام ولایت هستند.

امام جمعه تربت‌حیدریه افزود: اهمیت این موضوع زمانی بیشتر مشخص می‌شود که بدانیم در برخی دولت‌های قبل متاسفانه برخی کارگزاران به جای خدمت کردن به مردم، زمینه دلسرد کردن آنها را فراهم اما خوشبختانه با رهبری مقتدرانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و حضور به موقع مردم در صحنه‌ها، تمامی این حرکت‌های مذبوحانه دفع شد.

معلمی در بخش دیگری از رویه حکومتی آیت‌الله رییسی به نیکی یاد کرد و گفت: با استقرار دولت سیزدهم ایشان نشان دادند با وجود مشکلات و کمبودها سعی در برطرف کردن موانع دارند و این شیوه رفتاری حاوی یک پیام برای مدیران ارشد و میدانی کشور است و آن اینکه آنچه مردم را زجر می‌دهد، کمبودها نیست، بلکه کارشکنی برخی مسوولان است.  

وی در ادامه ضمن تجلیل از یادگاران هشت سال دفاع مقدس کشور و به خصوص خطه تربت‌حیدریه، اظهار کرد: شما بزرگواران و کهنه سربازان که هنوز خاک جبهه و جنگ وجود شریفتان، مشام نوازی می‌کند، برای نسل دهه ۸۰ و ۹۰ همچون الگوهای راست قامت مقاومت و ایثار هستید.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha