۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۸:۳۵
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 84899531
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده گلستان لیگ برتر والیبال را با پیروزی آغاز کرد

گرگان - ایرنا - تیم والیبال پاس گرگان یکی از ۲ نماینده گلستان در لیگ برتر کشور، این رقابت‌ها را با برتری ۳ بر صفر مقابل تیم نیان الکترونیک خراسان رضوی آغاز کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه که عصر چهارشنبه در سالن خالی از تماشاگر امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد، تیم پاس گرگان در سه ست متوالی میهمان خود را با شکست بدرقه کرد.

تیم پاس در دست اول با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ به پیروزی رسید و در دست دوم با حساب ۲۵ بر ۲۲ حریفش را شکست داد.

بازیکنان تیم پاس دست سوم را هم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود خود به پایان رساندند تا در آغاز رقابت‌های این فصل لیگ برتر برای حریفان خط و نشان بکشند.

عیسی سنگدوینی سرمربی تیم پاس در ترکیب آغازین بازی هادی شورکابی، محمدامین حیدری، قاسم کارخانه، سعید رنجبر، مصطفی باقری و متین تکاور را به همراه آرمان صالحی به عنوان لیبرو قرار داد.

بازیکنان تیم نیان الکترونیک هم با هدایت حامد صمدی به عنوان سرمربی با ترکیب اولیه محمدعلی فلاح، مهدی جلوه، یونس جوان، علیرضا بهبودی، سیدامین علوی و علیرضا مصلح‌آبادی در کنار میربابک موسوی به عنوان لیبرو وارد زمین شدند.

تیم پاس در هفته دوم چهارشنبه هفته آینده میهمان رهیاب‌ملل مریوان خواهد بود و نیان‌الکترونیک به مصاف هورسان رامسر خواهد رفت.

تیم والیبال پاس گرگان که فصل گذشته به لیگ برتر راه یافته بود، در اولین حضورش در رده پنجم قرار گرفت.

بازی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس دیگر نماینده گلستان در لیگ برتر با شهرداری ارومیه به زمان دیگری موکول شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha