برگزاری پویش مشق مهربانی در آذربایجان‌غربی/ حدود ۱۹ میلیارد ریال کمک جمع آوری شد

ارومیه - ایرنا - مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری پویش مشق مهربانی در استان گفت: در این قالب، ۱۸ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال کمک به دانش آموزان نیازمند جمع آوری شده است.

به گزارش ایرنا، پروین محمدپوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این پویش در راستای تهیه و توزیع نوشت افزار برای دانش آموزان تحت پوشش همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی هم اجرایی شده و خیّران با ما در این خصوص همکاری دارند.

وی اضافه کرد: از این میزان، برای هر دانش آموز نیازمند ۱۰ میلیون ریال در راستای خرید نوشت افزار در  نظر گرفته شده و یک‌هزار و ۸۸۵ نفر از این طرح بهره مند شده اند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی ادامه داد: حدود هفت هزار دانش آموز اعم از حمایتی و توانبخشی تحت پوشش این نهاد در استان قرار دارند.

محمدپوری اظهار کرد: سال گذشته نزدیک ۴۰۰ میلیارد ریال برای این دانش آموزان هزینه شد که امیدواریم امسال با همراهی خیّران و مردم، این رقم افزایش یافته و بیش از پیش به نیازمندان کمک کنیم.

به گزارش ایرنا، نهادهای حمایتی نظیر بهزیستی و کمیته امداد، همه ساله پویش ها و جشن هایی را برای دریافت کمک از سوی خیّران و مردم در راستای ارائه خدمات به دانش آموزان نیازمند در ایام آغازین سال تحصیلی برگزار می کنند.

حدود ۹۰ هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی آذربایجان غربی هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha