۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۰۱
کد خبرنگار: 5311
کد خبر: 84899262
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جریمه نقدی برای نفت مسجدسلیمان و ذوب‌آهن

۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۰۱
کد خبر: 84899262
جریمه نقدی برای نفت مسجدسلیمان و ذوب‌آهن

تهران- ایرنا- کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را در خصوص پرونده‌های مطروحه اعلام کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت آرای جدید خود را در خصوص پرونده‌های مطروحه اعلام کرد.

آرای صادره به شرح زیر است:

*با توجه به شکایت سعید لطفی از باشگاه نفت مسجدسلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸۴۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۸ میلیون و ۳۱۲ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۱۲۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت ابراهیم شریفی از باشگاه ایران جوان بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۹ میلیون و ۸۱۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پی شکایت عباس حاجی زاده از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*با توجه به شکایت مهدی زبیدی از باشگاه فولاد خوزستان، کمیته وضعیت با توجه به مصالحه و سازش طرفین قرار رد دعوی خواهان را صادر کرد.

*در پی شکایت دانیال مومنی بیدزرد از باشگاه ذوب آهن، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و ۸۲۶ میلیون و ۴۱۴ هزار و ۲۷۹ ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۶ میلیون و ۴۶۲ هزار و ۲۵۴ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت پویا سیف پناهی از باشگاه شمس آذر قزوین (بادران تهران) این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ربال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۲ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha