توطئه دشمنان در حوادث اخیر با بصیرت و هوشیاری مردم خنثی شد

اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: فتنه و توطئه دشمنان در حوادث اخیر با بصیرت و هوشیاری مردم خنثی شد و علیرغم خسارت‌های مادی و معنوی که به کشور وارد شد امروز امنیت در همه بخش‌های کشور برقرار است.

«بهنام نظری» روز چهارشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی، افزود: خباثت‌های دشمنان در چند روز اخیر موجب شد بار دیگر شهدای عزیزی در برقراری امنیت، تقدیم انقلاب شود و شهادت مظلومانه این عزیزان برگ زرین دیگری به تاریخ پرافتخار امنیت کشور اضافه کرد.

وی اظهار داشت: دشمن به دنبال انتقام از حماسه اربعین حسینی بود و حضور مقتدرانه رئیس جمهور در شانگهای و سازمان ملل برای دفاع از ارزش های اسلامی، نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: پشت پرده اتفاقات اخیر امپراطوری رسانه ای جبهه استکبار برای قراردادن ایران اسلامی در موضع ضعف و تجزیه کشور بود و خوشبختانه مردم‌ در دو مرحله پاسخ محکمی به فتنه گران دادند و با حضور مقتدرانه بار دیگر وفاداری خود به نظام‌ اسلامی و رهبری را به نمایش گذاشتند.

وی اظهار داشت: همه باید در حوزه اطلاع رسانی و جهاد تبیین، ظرفیت‌ها را پای کار بیاوریم و برنامه ریزی برای تحقق جهاد تبیین به عنوان مهمترین راهکار در برابر توطئه های دشمنان یک ضرورت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: همه ظرفیت ها برای اطلاع رسانی و تحقق جهاد تبیین باید پای کار بیاید و سکوت رسانه‌های جریان انقلاب می‌تواند ضربه های محکم به کشور وارد کند.

نظری افزود: همکاری و تعامل دستگاه‌های امنیتی در حوادث اخیر برگ زرینی در کارنامه آنان اضافه کرد و در تاریخ ماندگار باقی خواهد ماند.

وی اظهار داشت: حضور مقتدرانه پلیس و دستگاه‌های امنیتی همواره برای مردم‌امیدآفرین و دلگرم‌ کننده است و حضور بصیرانه و باشکوه مردم، توطئه‌های دشمنان را ناکام گذاشت و موجب یاس و ناامیدی آنان شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: تا زمانی که نظام مقدس جمهوری اسلامی مقابل زیاده خواهی‌ها و توطئه‌های جبهه استکبار مقتدرانه قرار دارد و پرچم حمایت از مظلومین را به دست دارد فتنه انگیزی دشمنان پابرجا است و آحاد جامعه باید در مقابل راهبردهای آنان آگاه باشند.

نظری افزود: برگزاری دوره آموزشی برای اصحاب رسانه در بحران‌های امنیتی یک ضرورت مهم است که شورای اطلاع رسانی استان در این خصوص باید برنامه ریزی داشته باشد.

وی اظهار داشت: یکی از وظایف مهم شورای اطلاع رسانی، نظارت مستمر بر تولید محتوا است و خروجی‌ها باید همراه با ابتکار، خلاقیت و اثرگذاری مطلوب باشد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha