امدادگران خراسان‌شمالی روزانه به ۲ هزار زائر پیاده امام رضا(ع) خدمات رسانی کردند

بجنورد- ایرنا- مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: نیروهای عملیاتی این نهاد با استقرار در محورهای مواصلاتی استان در ایام پیاده‌روی اربعین به ۱۷۶ نفر از زائران امام رضا(ع) خدمات درمانی ارائه کردند.

 ابوالفضل محبان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۵۰ نفر از امدادگران این جمعیت در ۲۱ پایگاه و پست امدادی روزانه به بیش از ۲ هزار نفر از زوار پیاده امام رضا(ع) امدادرسانی کردند.

وی تصریح کرد: زائران امام رضا(ع) از کمک های دارویی و خدمات پزشکی سرپایی امدادگران بهره مند شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی افزود: برخی از افرادی که نیاز به استراحت داشتند در این پایگاه ها امکان اسکان موقت یافتند و با کمک های مختلف برای ادامه راه امداد رسانی شدند.

وی با اشاره به این که برخی امکانات لجستیکی نیز برای کمک به زائران پیاده به مشهد ارسال شد خاطرنشان کرد: ۶۵ امدادگر و اعضای جوان این جمعیت نیز همراه با  امکانات لجستیکی به زائران خدمات رسانی کردند.

وی بیان کرد: ۴۰ عضو از اعضای داوطلبان جوان نیز در این ایام به صورت خادم افتخاری در در اردوگاه های اضطراری مشغول خدمات بودند.

خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد.

۱۰۳ هیات خراسان شمالی که شامل ۱۵ هزار نفر می شوند در  پیاده‌روی سالروز شهادت امام رضا (ع) به سمت مشهد الرضا(ع) حضور داشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha