۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۵۶
کد خبرنگار: 2235
کد خبر: 84899223
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ملت ما متعهد به ولایت است

رشت - ایرنا - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رضوانشهر گفت: دشمنان می خواهند ملت را ناامید کنند درحالی که ملت ما زرهی به نام ولایت پذیری دارد و گوش به فرمان ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمدمهدی ذاکری در یادواره ۱۰ شهید دفاع مقدس روستاهای رودبارسرا و چاخ از توابع رضوانشهر همزمان با هفته دفاع مقدس با تاکید بر لزوم پاسداشت مقام شامخ شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه تاکید کرد: شهدا منشا اثر هستند و باید شیوه و منش آنان در جامعه ترویج و توسعه یابد.
وی عنوان کرد: شهدا دارای مقامی والا و زنده هستند و به بیان پیامبر مکرم اسلام (ص) گرامی‌ترین مرگ‌ها شهادت است.
حجت الاسلام ذاکری با اشاره به علاقه اقشار مختلف مردم به سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: مهمترین سفارش این شهید گرانقدر به همه مردم و علما، حمایت از رهبر معظم انقلاب اسلامی است و امروز با حمایت خود موجبات خشنودی این شهید عزیز را فراهم سازیم.
وی در ادامه افزود: درگیری و شرارت همیشه بوده و خواهد بود، باید مراقب باشیم که در دام آنها نیفتاده  و در اراده ما هیچ گونه سستی و خللی در مقابله با آنان پیش نیاید.

 وی تصریح کرد: هر جریان و فردی که مردم را از آینده کشور ناامید و یا ایمان مردم را تضعیف و جامعه را  نسبت به فعالیت و تلاش مسئولان خود بدیین کند برای دشمن و در زمین آنها بازی می کند.
شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، در طول انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تعداد ۱۳۶ شهید تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی کرد که از این میزان پنج شهید گمنام، یک شهید خدمت آتش نشان و یک شهید مدافع سلامت هستند.

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha