۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۲
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 84899077
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نباید فریب رسانه‌های معاند و جوسازی‌ها را خورد

رشت - ایرنا - فرماندار بندر انزلی خطاب به دانش آموزان و نسل جوان و نوجوان گفت: نباید فریب رسانه‌های معاند و جوسازی‌های آنان را خورد باید دانش آموزان بعنوان آینده سازان این سرزمین تمرکز خود را بر درس و خودسازی بگذارند.

محمد پور خوش سعادت در آیین «زنگ ایثار و مقاومت» در مدرسه شاهد دخترانه شهیدان کریم‌بخش شهرستان افزود: در طول تاریخ، ایران اسلامی شاهد دشمنی‌های بسیار بوده که همواره با ترور و خباثت آنان همراه بوده که یکی از آنها هشت سال دفاع مقدس است که بهترین فرزندان این سرزمین طی آن شهید، جانباز و اسیر شدند تا یک وجب از خاک ایران زمین به دشمن واگذار نشود.

وی ادامه داد: با نگاهی به وضعیت کشورهای افغانستان، سوریه و عراق می‌توانید وضعیت ایران اسلامی را در زمان جنگ بخوبی درک کنید، آنچه بر زنان و دختران سوریه رفت را شاید شنیده باشید و بدانید دشمن هنوز بدنبال آن است تا ایران را به سوریه ای دیگر تبدیل کند اما شاهدیم که هرجا مقاومتی در دنیا صورت می گیرد نامی از ایران به چشم می خورد.
پور خوش سعادت تصریح کرد : دشمن به روش‌های مختلف توطئه می کنند تا جوانان و نوجوانان را از نظام و انقلاب اسلامی دور کند و هیاهوی تبلیغاتی و رسانه ای که استکبار و ایادی داخلی آن در روزهای اخیر شکل دادند نیز در این راستا بود و به خیال واهی خود می خواهند به کیان جمهوری اسلامی ضربه واردکنند.
وی عنوان کرد: کسی که آن‌سوی آبها نشسته به هیج وجه نمی تواند فرزندان این سرزمین را به سمت پوچگرایی ببرد زیرا برای برقراری این نظام و دوام و استحکام آن خون های زیادی اهدا شده است.

وی عنوان کرد: ما ۳۰۰ هزار شهید ندادیم که فردی معلوم الحال در آن سوی دنیا برای ما تکلیف معین کند.
 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha