۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۷
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 84898621
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ملایر: حمایت جوانان از نظام نشانه درک عمیق اهداف انقلاب اسلامی است

همدان- ایرنا- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: بصیرت و حمایت دهه هشتادی‌ها و نسل جوان امروز از نظام جمهوری اسلامی ایران، نشان از درک بالا و عمیق آنها از اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که به درستی در مسیر انقلاب گام برمی‌دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "هادی بیگی‌نژاد" روز سه‌شنبه در دومین روز از اجتماع بزرگ امت رسول‌الله(ص) در پارک چمران ملایر اظهار داشت: دشمن بداند که جمهوری اسلامی پشتوانه‌های قوی و محکمی همچون نسل بیدار انقلاب دارد و هر دسیسه و نیرنگی موجب اقتدار هر چه بیشتر نظام می‌شود.

وی با اشاره به ایجاد جنگ‌ها و آشوب‌های داخلی در کشورهایی همچون سوریه، عراق، افغانستان و بحرین، این درگیری‌ها را نشان از حاکمیت ضعیف آنها به ویژه در مقابل آمریکا دانست و افزود: این اتفاقات برای ما عادی است و نظام جمهوری اسلامی دوران‌های سختی را به رهبری امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب و پشتوانه مردمی، پشت سر گذاشته است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به اتفاقات قبل از انقلاب و وابستگی ایران از هر نظر به بیگانگان اشاره و بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب دشمنان تا بن دندان مسلح، هشت سال جنگ نابرابر را بر ما تحمیل کردند که برای ما سراسر حُسن بود.

نماینده ملایر: حمایت جوانان از نظام نشان از درک عمیق اهداف انقلاب اسلامی است

بیگی‌نژاد با بیان اینکه توطئه دشمنان از زمان پیروزی انقلاب تاکنون، براندازی نظام و از بین بردن حاکمیت بوده است، خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند همانگونه که جنگ تحمیلی موجب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شد، اغتشاشات و فتنه‌های مختلف بر اقتدار هر چه بیشتر نظام خواهد افزود.

وی ایجاد ناامنی‌ و آشوب‌ در کشور از سوی اغتشاشگران و هرگونه توهین به مقدسات را محکوم کرد و گفت: اغتشاشگران از سوی دشمنان به صورت سازمان‌یافته و هدایت‌شده به کف خیابان‌ها آمده‌اند و افراد بی گناه را می‌کشند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به برکت وجود نیروی‌های مخلص انتظامی، بسیج و سپاه اجازه هیچگونه ناامنی و آشوب به اغتشاشگران داده نمی‌شود و این نیروهای مخلص در اوج مظلومیت با عوامل فریب‌خورده می‌جنگند و هنوز هم شهید می‌دهند.

نماینده ملایر: حمایت جوانان از نظام نشان از درک عمیق اهداف انقلاب اسلامی است

بیگی‌نژاد خطاب به سلبریتی‌ها و ورزشکارانی که از اعتراضات حمایت کردند، تاکید کرد: شما که به واسطه پول بیت‌المال و فرصتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی برای رشد و نمو در اختیارتان قرار داده، به این جایگاه رسیدید و باید پاسخگو باشید.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای بسیج و سپاه و نیروی انتظامی برای این کشور امنیت و آرامش ایجاد کرده است، زحمات شبانه‌روزی و مخلصانه آنان را ستودنی خواند و افزود: هر اندازه دشمنان برای این نیروهای مخلص و حزب‌اللهی اذیت و آزار ایجاد کنند، آنها پای انقلاب ایستاده‌اند و ماندگار هستند.

نماینده ملایر: حمایت جوانان از نظام نشان از درک عمیق اهداف انقلاب اسلامی است

به گزارش ایرنا؛ دومین روز از اجتماع بزرگ امت رسوال‌الله(ص) روز سه‌شنبه با حضور فرماندار ویژه ملایر، نمایندگان مجلس، ائمه جمعه و روحانیون، مدیران و اقشار مختلف مردم، در پی هتک حرمت به قرآن کریم، اهل بیت(ع) و پرچم مقدس جمهوری اسلامی و در دفاع از ارزش‌ها و محکومیت اغتشاشگران همزمان با رحلت جانگداز پیامبر اکرم(ص)، امام حسن محتبی(ع) و علی‌بن موسی‌الرضا(ع) در پارک چمران این شهر برگزار شد.

مردم ولایت‌مدار و انقلابی ملایر در این اجتماع بزرگ، با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه‌گر، هرگونه اغتشاش و آشوب در کشور را محکوم کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha