منیعی: قلعه‌نویی افتخار باشگاه استقلال است/ آبی‌پوشان پر مهره‌ترین تیم ایران هستند

تهران- ایرنا- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: امیر قلعه‌نویی از مفاخر باشگاه استقلال است که باید حرمت وی را حفظ کنیم. او با جام‌های زیادی که در زمان بازیگری و مربیگری برای استقلال به ارمغان آورده است قطعه‌ای جدا نشدنی از تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود.

میثم منیعی روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره بازی استقلال و گل‌گهرسیرجان اظهار داشت: این دو تیم در هفته نهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران هیجان‌انگیزترین و جذاب‌ترین بازی فوتبال ایران را به نمایش خواهند گذاشت. این دو تیم از مدعیان قهرمانی لیگ برتر محسوب خواهند شد.

وی افزود: قلعه‌نویی از مفاخر باشگاه استقلال است که باید حرمت وی را حفظ کنیم. او با جام‌های زیادی که در زمان بازیگری و مربیگری برای استقلال به ارمغان آورده و قطعه‌ای جدا نشدنی از تاریخ باشگاه استقلال محسوب می‌شود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: قلعه‌نویی از روزی که هدایت گل‌گهر را بر عهده گرفته، این تیم را به بهترین سطح فنی رسانده است. گل‌گهر با او به یکی از قدرت‌های فوتبال ایران تبدیل شده است.

منیعی تصریح کرد: استقلال در این فصل یکی از بهترین و پر مهره‌ترین تیم‌های لیگ برتر است و انتظار داریم بازی با گل‌گهر تماشایی و زیبا باشد.

وی تاکید کرد: استقلال پر مهره‌ترین تیم ۱۰ سال اخیر خود را دارد و این انتظار می‌رود در هر بازی برای پیروزی و سه امتیاز پا به زمین بگذارد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال تا حالا بد نتیجه نگرفته است اما هنوز عیار واقعی خود را نشان نداده است. او مربی خوبی است و به طور حتم در آینده با تفکرات وی بیشتر آشنا خواهیم شد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال شنبه نهم مهرماه ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف گل‌گهرسیرجان خواهد رفت. استقلال با کسب ۱۱ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha