۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۸:۱۶
کد خبرنگار: 882
کد خبر: 84898393
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه فجر فارس: مطالبه مردم، برخورد قاطع قضایی با اغتشاشگران است

شیراز-ایرنا- فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به حضور گسترده مردم شیراز در راهپیمایی اعلام انزجار از اغتشاشگران، گفت: امروز مطالبه مهم مردم برخورد قاطع دستگاه قضایی با اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت عمومی است.

به گزارش دریافتی دوشنبه ایرنا از روابط عمومی سپاه فجر، سردار یدالله بوعلی در دیدار با خانواده شهید اولادی شهید مدافع امنیت افزود:  شهادت امیررضا اولادی و خیل عظیم جوانان مومن در دفاع از انقلاب اسلامی و تامین امنیت، تضمین کننده پایداری و ماندگاری اسلام و انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه شهادت این برادر بسیجی را خدمت پدر و مادر بزرگوارشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم، اظهار داشت: شهادت این جوان بسیجی گواهی بر اعتقاد، باور و دلدادگی خانواده شهید و بسیجیان به اسلام، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به نقش پررنگ خانواده در پرورش و تربیت شخصیت شهدا، گفت: صبر، متانت و ایستادگی خانواده این شهید موجب افتخار و قوت قلب بسیجیان شد و شهادت این جوان بسیجی و خیل عظیم جوانان مومن در دفاع از انقلاب اسلامی و تامین امنیت، تضمین کننده پایداری و ماندگاری اسلام و انقلاب اسلامی خواهد بود.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه الگوی جوانان بسیجی، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است، گفت: جوانان بسیجی در راه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی ثابت قدم بوده و محکم ایستاده‌اند.

پیکر پاک شهید بسیجی امیررضا اولادی که طی روزهای اخیر در دفاع از امنیت جامعه به شهادت رسید، یکشنبه بر دستان مردم شهید پرور شیراز تشییع شد. 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha