۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۷:۲۷
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84898329
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تمهیدات لازم برای سوخت جایگزین واحدهای تولیدی در زنجان انجام شده است

زنجان – ایرنا – رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با توجه به در پیش بودن فصل سرد، تمهیدات لازم برای سوخت جایگزین گاز در واحدهای تولیدی این استان اتخاذ شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ناصر فغفوری روز دوشنبه در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در جمع خبرنگاران افزود: این مساله جزو مصوبات کارگروه بود تا تامین سوخت جایگزین با سرعت بیشتری در ایام سرد سال انجام گیرد.

وی با بیان اینکه تخصیص به موقع و کافی سوخت برای واحدهای معدنی و صنعتی یکی از دغدغه های اصلی سرمایه گذاران در استان  است، اظهار داشت: در مواردی بنا به هر دلیلی مشکلاتی در سامانه ها ایجاد می شود که امکان بارگذاری مدارک را نمی دهد، به همین دلیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مصوب کرد تا در این گونه مواقع، شرکت نفت روال کاغذی و فیزیکی کار برای طی مراحل اداری انجام دهد و پس از آن کارهای مربوط به سامانه های الکترونیکی دریافت سوخت صورت گیرد.  

به گفته مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه در زمان حاضر ۲۸۸ واحد تولیدی و صنعتی در استان زنجان به صورت مستقیم از سوخت مازوت استفاده می کنند.

به گزارش ایرنا به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ایجاد  راه دسترسی مناسب به شهرک آتی زنجان زنجان از دیگر مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بود.

فغفوری اظهار داشت: قرار است یک راه دسترسی استاندارد از سمت آزاد راه و همزمان هم یک راه دسترسی به جاده قدیم به این شهرک ایجاد شود.  

در این جلسه مسائل و مشکلات چند  واحد تولیدی بررسی و تصمیماتی برای رفع آنها اتخاذ شد. 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha