امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و امارات

تهران- ایرنا- فدراسیون‌های والیبال جمهوری اسلامی ایران و امارات در حاشیه کنگره جهانی ۲۰۲۲ در کشور هلند، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ایرنا، کنگره سال ۲۰۲۲ فدراسیون جهانی روزهای یکم تا سوم مهرماه با حضور تمامی روسای فدراسیون عضو و اعضای هیئت اجرایی فدراسیون جهانی والیبال و کنفدراسیون‌های تابعه در شهر آرنهم هلند برگزار شد.

در این اجلاس محمدرضا داورزنی به‌عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی والیبال و سیدمیلاد تقوی دبیرکل فدراسیون به عنوان نماینده فدراسیون والیبال ایران حضور داشتند.

در حاشیه این اجلاس و به درخواست فدراسیون والیبال امارات، تفاهم‌نامه همکاری در حضور ریتا سوبو رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا ازسوی روسای دو فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران و امارات امضا شد.

مفاد این تفاهم‌نامه در راستای افزایش همکاری دو فدراسیون برای برگزاری رویدادها و مسابقات و تبادل مربی، مدرس، بازیکن و عوامل برگزاری مسابقات و همچنین برگزاری اردوها و بازی‌های تدارکاتی مشترک است.

تفاهم‌نامه به درخواست اماراتی‌ها و با موافقت فدراسیون والیبال ایران تهیه و تنظیم شد و در حاشیه اجلاس ۲۰۲۲ کنگره فدراسیون جهانی والیبال در شهر آرنهم هلند مورد تایید طرفین قرار گرفت و به امضای مسئولان دو فدراسیون رسید.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha