پراش: فعلا قصد همکاری با فدراسیون دوچرخه‌سواری را ندارم؛ تمرکزم روی فعالیت باشگاهی است

تهران- ایرنا- مربی تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری بانوان گفت: در حال حاضر قصد ادامه همکاری با فدراسیون را ندارم و می‌خواهم فعالیت خود را در قالب تیم باشگاهی ادامه دهم.

محمود پراش در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به اینکه چه برنامه‌ای برای آینده خود و تیم ملی دارد، اظهار کرد: فعلا که قصد ادامه همکاری با فدراسیون و تیم ملی را ندارم و می‌خواهم در تشکیلات باشگاهی کار کرده و تمرکزم را روی این مساله بگذارم.

وی ادامه داد:‌ هم سال قبل و هم در سال جاری پیشنهاداتی از تیم‌های خارجی و کشورهای همسایه داشتم اما ترجیح دادم در ایران بمانم و همین جا کار کنم. الان هم شرایط به همین منوال است و تا زمانی که در ایران باشم فقط برای کشورم کار می‌کنم.

پراش در مورد اینکه آیا مشکلی بین او و فدراسیون وجود دارد؟ تاکید کرد: مشکل خاصی نیست، من یک مربی هستم و ترجیح می‌دهم در شرایط کنونی در خدمت تیم ملی نباشم. به هر حال باید زمان داد تا ببینیم در آینده چه خواهد شد.

مربی سابق تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان یادآور شد: در حال حاضر بر روی نفراتی که با آن‌ها کار می‌کردم متمرکز شده و می‌خواهم شرایط خوبی را برای شاگردانم فراهم کنم. من سه ورزشکار داشتم که در این فصل قرار است برای یک تیم کویتی پا زده و در رویدادهای باشگاهی به میدان بروند. 

پراش در مورد رویدادهای آتی هم گفت: یکی از مهم‌ترین رویدادها پیش رو، مسابقات کاپ‌آسایی هند است که در غالب تیم باشگاهی در این مسابقه شرکت می‌کنیم. این رویداد در آبان‌ سال جاری خواهد بود و امیدوارم نتیجه خوبی برای دوچرخه‌سواری ایران به دست بیاید. البته بعد از آن هم یک مسابقه بین‌المللی در مالزی را در تقویم داریم و باید ببینیم تا آن روز چه خواهد شد. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha