۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۸
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84898057
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دیروز ۲۰ میلیمتر باران در کردکوی بارید/ خروج سامانه ناپایدار جوی از گلستان

گرگان - ایرنا - مدیرکل هواشناسی گلستان با اشاره به خروج سامانه ناپایدار جوی از این استان اظهار داشت: بیشترین بارش ثبت شده باران طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۰ میلیمتر و متعلق به کردکوی بود.

نوربخش داداشی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با خروج جریانات مرطوب و ناپایدار از امروز دوشنبه شاهد کاهش ابرناکی آسمان و افزایش نسبی دما در گلستان خواهیم بود

وی افزود: بر اثر فعالیت سامانه بارشی در استان شاهد بارش‌های رگباری باران درمناطق مختلف استان بودیم بطوری‌که بیشترین مقدار بارش گزارش شده از ایستگاه هواشناسی کردکوی به مقدار ۲۰.۵، دانشگاه پردیس گرگان و کارکنده ۱۱.۵ و بندرگز ۸.۳ میلیمتر بود.

وی ادامه داد: براساس تحلیل نقشه‌های هواشناسی، از روز سه‌شنبه تا پایان هفته جو استان پایدار و دما روند افزایشی خواهد داشت.

دادشی افزود: براساس پیش‌بینی‌های بلندمدت، در ابتدای فصل آبی زراعی شاهد پاییز کم بارشی خواهیم بود و شهروندان نباید انتظار بارش محسوس داشته باشند.

استان گلستان با گستره افزون بر ۲۰ هزار کیلومتر مربع و برخورداری از هفت اقلیم آب و هوایی، ۲۸ مرکز باران‌سنجی برخط و ۱۴۰ مرکز ایستگاه هواشناسی دارد.

گلستان از جنوب با سمنان، از شرق با خراسان شمالی، از غرب با مازندران و از شمال با ترکمنستان همسایه است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha