۳ مهر ۱۴۰۱، ۲۱:۰۰
کد خبرنگار: 953
کد خبر: 84897638
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زمین‌لرزه "بخش تخت" بندرعباس بدون خسارت بود

۳ مهر ۱۴۰۱، ۲۱:۰۰
کد خبر: 84897638
زمین‌لرزه "بخش تخت" بندرعباس بدون خسارت بود

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: زمین لرزه پنج و یک دهم ریشتری بخش تخت شهرستان بندرعباس خسارتی در پی نداشت.

مهرداد حسن‌زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این زمین لرزه در بخش احمدی شهرستان حاجی آباد و شهر بندرعباس هم احساس شد و سه تیم ارزیاب به منطقه اعزام شدند.
وی افزود: علاوه‌بر تیم‌های جمعیت هلال احمر تیم واکنش سریع مدیریت بحران استانداری هرمزگان هم به بررسی میدان پرداخت و با مسوولان محلی ارتباط برقرار شد.
وی ادامه داد: نتیجه بررسی‌ها نشان دهنده بدون خسارت بودن این زمین لرزه است و با توجه به لرزه خیزی هرمزگان از سازندگان انواع بناها و ساختمان ها تقاضا داریم نکات ایمنی را در سازه‌ها رعایت کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: اهمیت رعایت نکات ایمنی در سازه‌ها با توجه به زمین‌لرزه‌های متعددی که در این سال‌ها این استان را متأثر کرده آشکار است.
زمین لرزه ای به بزرگی پنج و یک دهم ریشتر ساعت ۱۸ و ۵۵ دقیقه امشب بخش تخت شهرستان بندرعباس را لرزاند، کانون این زمین‌لرزه در فاصله ۱۸ کیلومتری تخت، ۲۴ کیلومتری قلعه قاضی، و ۳۳ کیلومتری سرگز احمدی قرار داشت.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha