۳ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۵۹
کد خبر: 84897526
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدرس حوزه: بصیرت مردم عامل غلبه بر توطئه دشمن است

یزد- ایرنا- مدرس حوزه علمیه یزد گفت: بینش و بصیرت آحاد مردم عامل اصلی غلبه بر توطئه روانی و فرهنگی دشمنان در این برهه مهم در کشور است .

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام رضا دهقان باغی روز یکشنبه در مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن (ع) که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد افزود: عامل اصلی و محوری برای شکست توطئه استکبار و عوامل آنها داشتن بینش و بصیرت انقلابی است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران تداوم انقلاب سرخ حسینی است و ملت ایران در ۴۳ سال گذشته با روحیه انقلابی و عمل به وظایف دینی بر تمامی مشکلات پیروز شده و این رویه باید باقوت ادامه یابد.

این کارشناس مذهبی بیان کرد: راه رسیدن به بصیرت موضوع مهم تقوای الهی است و صحنه کربلا و حادثه عظیم عاشورا تقابل بین حق و باطل و عاقبت حقیقت به پیروزی رسید.

دهقان اظهار کرد: اگر کسی در جامعه اسلامی بصیرت و بینش ندارد باید در تقوای او شک کرد چون با داشتن بینش و بصیرت است که تمامی توطئه‌های دشمنان نقش بر آب می‌شود.

وی یادآور شد: بی بصیرتی عامل بسیاری از مشکلات در جامعه است و باید روز به روز این هدف و موضوع مهم در کشور و جامعه اسلامی بین مردم و مسئولان تقویت شود.

دهقان با تسلیت دهه پایانی ماه صفر از مردم و جوانان خواست با همدلی گوش به فرمان معظم رهبری با درایت و بصیرت برای تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی در صحنه حضوری فعال داشته باشند.

در این مراسم یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به عزاداری و سوگواری پرداخت.

این آیین با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اقشار مختلف و مسئولان برگزار شد.

 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha