۳ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۱۷
کد خبرنگار: 1882
کد خبر: 84897385
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محکومیت "اغتشاش، آشوب و نفاق" در اجتماع بزرگ عزاداران نبوی شهر همدان

همدان - ایرنا - همزمان با رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت دومین امام شیعیان امام حسن مجتبی (ع) اجتماع بزرگ عزاداران نبوی با حضور پرشور و گسترده مردم و مسوولان در همدان برگزار و شرکت کنندگان هرگونه اقدام غیرقانونی، آشوب، اغتشاش و تخریب اموال عمومی را محکوم کردند.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا؛ اجتماع بزرگ عزاداران نبوی با حضور استاندار، فرماندهان نظامی و انتطامی، مدیران اجرایی، نمایندگان و جمعی از مسوولان استان همدان‌ و خیل عظیم سوگواران پیامبر اعظم(ص) در میدان اصلی شهر همدان برگزار شد.

حاضران در این اجتماع عظیم دست نوشته هایی با مضمون قدردانی از تلاش های پلیس و همچنین محکومیت اقدامات آشوبگرانه و همچنین تصاویری از رهبر فرزانه انقلاب و سردار شهید قاسم سلیمانی در دست داشتند.

عزاداران رحلت پیامبر اعظم(ص) با سردادن شعارهایی علیه رژیم اشغالگر قدس، آمریکای جنایتکار، سران استکبار و منافقان، هرگونه اقدام در راستای ایجاد اختلاف و نفاق را محکوم کردند.

در این آیین که هیات های مذهبی حضور و مشارکت داشتند، "حسن روشن روان" از مداحان شاخص همدان به مدیحه سرایی و عزاداران به سینه زنی پرداختند.

عزاداران پرچم های سیاه، قرمز و سبز منقش به نام اهل بیت ع در دست داشتند همچنین شماری از حاضران پرچم ایران اسلامی را حمل می کردند.

به گزارش ایرنا، ۲۸ صفر سالروز رحلت جانگداز حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) در سال ۱۱ هجری قمری و بنا به قول معروف سالروز شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در سال ۴۹ هجری قمری است.
 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha