معاون پارلمانی رئیس جمهور: جنگ ترکیبی و اقتصادی دشمنان علیه کشور راه به‌جایی نخواهد برد

آبادان - ایرنا - معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دشمن جنگ ترکیبی و اقتصادی تمام عیار را برای ضربه‌زدن به کشور در پیش گرفته است که با تلاش دولت و با پشتوانه مردم راه به‌جایی نخواهد برد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سیدمحمد حسینی روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان آبادان در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: دولت انقلابی با پشت کار رییس‌جمهور پرتلاش، پرکار و مشورت‌پذیر با تعامل و سیاست توجه به همسایگان، بسیاری از تحریم‌ها را بی‌اثر کرده است.

وی افزود: توسعه صادرات به کشورهای همسایه و عضویت در سازمان شانگهای باعث شد تا ساسیت به انزوا کشیدن کشور شکست بخورد و امروز ایران اسلامی در بخش‌های اقتصادی، سیاسی و دفاعی در دنیا حرف برای گفتن دارد.

حسینی به توجه خاص رئیس جمهور به استان خوزستان و بخصوص شهرستان‌های آبادان و خرمشهر اشاره کرد و بیان داشت: کارگروه توسعه این ۲ شهرستان توجه خاص به زیرساخت‌ها و رونق اقتصادی و رفع محرومیت دارد که به طور ویژه در حال پیگیری است.

به گزارش ایرنا، معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان نیز در این جلسه گفت: رشادت‌های رزمندگان اسلام با رهبری حکیمانه امام راحل در هشت سال دفاع مقدس باعث غرور ملت ایران است.

احسان عباسپور به سالروز شکست حصر آبادان و شهادت ۲۵ فرهنگی در بمباران رژیم بعث عراق به اداره آموزش و پرورش آبادان در دوم مهر سال ۵۹ اشاره کرد و افزود: نسل جوان باید با واقعیت‌های جنگ تحمیلی آشنا ساخت است.

وی افزود: در آبادان مشکلی خاصی در چند روز گذشته نداشتیم و حضور چند نفر اغتشاشگر نمی‌تواند به کشور آسیب بزند.

امام جمعه آبادان نیز در ادامه خواستار اجرایی شدن مصوبات کارگروه توسعه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر شد و گفت: مردم این ۲ شهر از خدمات شهری مناسب از جمله آسفالت مناسب بی‌بهره هستند.

حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی افزود: پالایشگاه آبادان و منطقه آزاد اروند می تواند در توسعه و عمران شهری منطقه تاثیرگذار باشد.

معاون پارلمانی رییس جمهور روز شنبه به منظور شرکت در آیین آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت دوم مهر سالروز شهادت جمعی از فرهنگیان و معلمان آبادان در بمباران اداره آموزش و پرورش این شهرستان به آبادان سفر کرده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha