برنامه‌های تربیتی مدارس استان اردبیل در قالب ۶ ساعت کلاس درسی ارائه می‌شود

اردبیل-ایرنا- معاون تربیتی، فرهنگی و ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: برنامه‌های تربیتی مدارس این استان در قالب ۶ ساعت کلاس درسی و در محورهای مختلف به دانش آموزان ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید غلام حسین خلیلی موسوی امروز شنبه در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در خلخال اعلام کرد: در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برنامه‌های تربیتی در قالب کلاس‌های آموزش اعتقادی، اخلاقی و دینی، آموزش عقیدتی بصیرتی، زیستی و سلامتی، اقتصادی، علمی و فناورانه و فنی، ورزشی و فرهنگی در طول سال تحصیلی به دانش آموزان ارائه خواهد شد.

مستقیم حسینی، مدیر آموزش و پرورش منطقه خلخال هم در این مراسم از آغاز تحصیلی درس یک هزار و ۵۶۰ دانش آموز در ۱۲۵ مدرسه دولتی و غیردولتی این منطقه خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جاری ۶۷ مدرسه ابتدایی ۳۷ مدرسه دوره اول متوسطه ۱۵ مدرسه دوره دوم متوسطه نظری و همچنین ۵ هنرستان فنی حرفه ای و کار و دانش با به کارگیری از ظرفیت بیش از یک هزار معلم و فرهنگی در امر ادامه تحصیل حضوری دانش آموزان این منطقه فعالیت خواهند کرد.

سید جواد یحیی زاده فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش خلخال نیز با تبریک ایام هفته دفاع مقدس و آغاز بهار علم و دانش اظهار داشت: تقارن روزهای آغازین جنگ تحمیلی با آغاز سال تحصیلی یادآور حماسه‌های رزمندگان اسلام و همراهی دانش آموزان با رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

سید جواد یحیی زاده از حضور گسترده اقشار مردم خلخال در مراسم راهپیمایی اعتراض‌آمیز و محکومیت اغتشاشگران تقدیر کرد و اظهار داشت: مردم خلخال همانند حماسه‌های گذشته در این حماسه نیز سربلند شدند.

در این مراسم زنگ آغاز سال تحصیلی و ایثار و مقاومت در مدرسه حضرت معصومه و همزمان در ۱۲۵ مدرسه خلخال به صدا درآمد و دانش آموزان اولین روز آغاز سال تحصیلی را جشن گرفتند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha