جمیل مزهر: تل آویو نمی تواند از تاج و تخت حکام عرب دفاع کند/ جهان به سمت چند قطبی حرکت می کند

تهران – ایرنا - معاون دبیرکل جبهه مردمی برای َآزادسازی فلسطین گفت: به رژیم های مرتجع عرب اعلام می کنیم که دشمن صهیونیستی نمی تواند تاج و تخت شما را حفظ کند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جبهه مردمی برای َآزادسازی فلسطین، جمیل مزهر روز شنبه در دیدار با فلسطینیان ساکن اردوگاه های النیرب و حندرات در استان حلب سوریه افزود: چشم ملت های مسلمان به قدس و فلسطین دوخته است و اجازه نمی دهند اوضاع اینگونه باقی بماند.

وی با بیان اینکه "ملت های مسلمان عادی سازی روابط یا ائتلاف با رژیم صهیونیستی را نمی پذیرند" اضافه کرد: از این ملت ها، احزاب و جریان های آزادیخواه می خواهیم که با رژیم هایی که روابط خود را با دشمن صهیونیستی عادی کرده اند و یا برای برقراری ارتباط و ایجاد ائتلاف با اشغالگران می شتابند، مقابله کنند.

مرهز گفت: جهان شاهد تحولاتی است و دیگر این نظم ظالمانه را که براساس سرکوب ملت های مظلوم و ضعیف برقرار است، تحمل نمی کند و تلاش های بین المللی و جهانی برای تغییر این وضعیت و جایگزینی آن با جهانی چند قطبی بدون تسلط سرمایه داری جنایتکار در جریان است.

وی افزود: جبهه مردمی برای َآزادسازی فلسطین و مقاومت و همه ملت فلسطین به مبارزه و مقابله با اشغالگران تا رسیدن به اهداف ملت یعنی آزادسازی سرزمین فلسطین و بازگشت آوارگان و پناهندگان فلسطینی ادامه می دهند.

مزهر تصریح کرد: ساکنان اردوگاه های فلسطینی در سوریه، لبنان و اردن، حق بازگشت به سرزمین خود را با هیچ چیز دیگری مبادله نمی کنند و این حقی غیر قابل مبادله، مذاکره و چشم پوشی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha