جامعه ورزش خراسان رضوی: جریان فتنه را به زباله‌دان تاریخ خواهیم انداخت

مشهد- ایرنا- جامعه ورزشی خراسان رضوی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: با تمام وجود از امنیت کشور که حاصل خون شهدای رشید اسلام اعم از سپاه، ارتش، مدافعان حرم و نیروی سرافراز انتظامی بوده حراست می کنیم و با اتحاد و همدلی جریان فتنه را به زباله‌دان تاریخ خواهیم انداخت.

در بیاینه هیاتهای ورزشی خراسان رضوی که روز جمعه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: حضرت علی(ع) فرمودند انسان با بصیرت کسی است که بشنود و خوب بیندیشد و بنگرد و ببیند و از تجارب دنیا بهره گیرد و سپس در راه روشن حرکت کند.

این بیانیه می افزاید: حالا که باز دست شوم فتنه با حمایت سرویس های اطلاعاتی غربی- وهابی-عِبری از آستین دیگری بیرون آمده و اغتشاشگران خود فروخته با محوریت عوامل خارجی سعی در برهم زدن نظم و امنیت عمـومی مردم داشته و اصــل نظام را هــدف خود قرار داده اند ما جامعه بزرگ ورزش خراسان اعم از زن و مرد، قهرمان و پیشکسوت، کوچک و بزرگ ضمن تمسک به شریعت مقدس اسلام و پایبندی به احکام مترقی آن به خصوص حجاب اسلامی، از جریان فتنه و اغتشاش برائت می‌جوییم.

جامعه ورزش خراسان رضوی در بیانیه خود افزود: با تجدید بیعتی دوباره با آرمان های امام راحل و رهبری معظم انقلاب اعلام می داریم اجازه وارد شدن کوچکترین خدشه ای به ساحت مقدس نظام اسلامی و رهبری عزیزمان نخواهیم داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha