۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۱۶
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 84896002
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دفاع ساوت گیت از مگوایر؛ ما پشت بهترین‌هایمان هستیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس همگروه ایران در جام‌جهانی در مقابل انتقادات از "هری مگوایر" از کاپیتان منچستریونایتد دفاع کرد.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال انگلیس در حالی امشب جمعه در لیگ ملت‌های اروپا در حالی مهمان ایتالیا است که وضعیت این تیم در این رقابت‌ها ناامید کننده است. انگلیس پس از کسب دو امتیاز از چهار بازی اول خود، از جمله دو شکست شوکه کننده مقابل مجارستان، در آستانه سقوط به لیگ B قرار دارد.

تیم همگروه ایران در جام‌جهانی، روز جمعه در میلان به مصاف ایتالیا می‌رود و در ۲۶ سپتامبر در ومبلی میزبان آلمان است تا آماده‌سازی خود برای جام‌جهانی قطر را ادامه دهد.

در چنین شرایطی گرت ساوت گیت از هری مگوایر منچستر که نمایش ضعیفی در در فصل جاری داشته، دفاع کرده است.

به نوشته رویترز، سرمربی تیم ملی انگلیس گفت که مایل است برای حمایت از هری مگوایر، شهرت خود را به خطر بیندازد، اما اگر او به بازی های ضعیف خود در سطح باشگاهی ادامه دهد، جایگاه این مدافع در ترکیب پیچیده خواهد شد.

دفاع ساوت گیت از مگوایر؛ ما پشت بهترین‌هایمان هستیم

مگوایر که سال گذشته به انگلیس کمک کرد تا به فینال قهرمانی اروپا برسد در چهار بازی اخیر منچستریونایتد که به ۴ برد متوالی برای شاگردان تن هاخ همراه بوده، در ترکیب این تیم قرار نگرفته است. آخرین بازی مگوایر برای انگلیس به شکست ۴ بر صفر این تیم مقابل برنتفورد برمی‌گردد.

ساوت گیت در آستانه مسابقه انگلیس مقابل ایتالیا در لیگ ملت‌های اروپا به خبرنگاران گفت: واضح است که مگوایر وضعیت ایده‌آلی ندارد و او باید شرایط ۹۰ دقیقه بازی کردن را داشته باشد.در صورت ادامه این روند وضعیت او پیچیده‌تر خواهد شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس افزود: او بازیکن مهمی برای ما است و حمایت از بهترین بازیکنانمان مهم است. او مسلط‌ترین مدافع میانی‌مان در نبردهای هوایی ماست. او و جان [استونز] در کار با توپ باورنکردنی هستند، میزان فشاری که برای تیم در تورنمنت‌ها متحمل شده‌اند، زیاد بوده است، زیرا ما همیشه آن بازیکن محور میانی را نداریم که بتواند بازی را پیش ببرد. این بدان معناست که فشار زیادی روی مدافعان میانی ما وجود دارد تا از توپ به خوبی استفاده کنند و آن دو به خوبی در فوتبال جهان این کار را انجام می دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha