۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 1882
کد خبر: 84895970
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

هشت نفر از عوامل اصلی ایجاد اغتشاش و ناآرامی در تویسرکان دستگیر شدند

همدان - ایرنا - فرماندار تویسرکان گفت: با اشراف اطلاعاتی عوامل نظامی و انتظامی، ۵۸ نفر از عوامل ایجاد ناآرامی در این شهرستان شناسایی و احضار و هشت عامل اصلی بروز اغتشاشات روانه زندان شدند.

حسین افشاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جمع محدودی از فریب خوردگان که در هفته جاری قصد ایجاد اغتشاش، اختلاف و درگیری در این شهرستان را داشتند با اقدام به موقع عوامل انتظامی و امنیتی و هوشیاری مردم شناسایی شدند.

به گفته وی، این افراد قصد ایجاد آشوب و تخریب اموال عمومی در سطح شهرستان با سوء استفاده از احساسات پاک مردم را داشتند.

فرماندار تویسرکان افزود: با اشراف اطلاعاتی عوامل انتظامی و دستور قاطع دادستان ضمن پیشگیری از بروز هر گونه اخلال در نظم عمومی و ناآرامی، ۵۰ نفر احضار و تذکر و هشدارهای قانونی لازم به آنها داده شد.

افشاری تصریح کرد: در این ارتباط هشت نفر از عوامل و محرکان اصلی ایجاد اغتشاش که اقدام به کشف حجاب در اماکن پرتردد، فحاشی به عوامل انتظامی، استفاده از شبکه های اجتماعی و تلاش برای بروز درگیری و نفاق را داشتند، شناسایی و با حکم قضایی دستگیر و روانه زندان شدند.

وی با بیان اینکه تعدادی از دستگیرشدگان غیر بومی و وابسته به جریان های معاند نظام هستند، گفت: حفظ و برقراری امنیت مردم خط قرمز مدیران و مقامات در شهرستان تویسرکان است و برهمین اساس با هر اقدام مخل نظم و امنیت عمومی به شکلی قاطع برخورد می شود. 

شهرستان تویسرکان از توابع استان همدان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha