۳۱ شهریور ۱۴۰۱، ۲۰:۰۸
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 84895683
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعلام بسیج نسبی در روسیه و ماهیگیری رژیم صهیونیستی از آب گل آلود

تهران – ایرنا – با اعلام بسیج نسبی در روسیه، رژیم صهیونیستی خود را برای جذب و انتقال یهودیان فراری از جنگ آماده می کند.

به گزارش ایرنا، وزیر مهاجرت رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه در گفت و گو با روزنامه یدیعوت آحارونوت گفت: وزارت مهاجرت در جلسه ای فوق العاده با دیگر وزارتخانه ها، استقبال از یهودیان فراری از روسیه را بررسی می کند.

پنینا تامانو شاتا اضافه کرد: درخواست های زیادی برای مهاجرت از روسیه وجود دارد و مسئولان اسرائیلی تلاش خود را برای کمک به کسانی که مایل باشند براساس قانون بازگشت، به اسرائیل مهاجرت کنند به کار می بندند.

جمعیت یهودیانی که هم اکنون در روسیه زندگی می کنند بیش از ۱۶۵ هزار نفر تخمین زده می شود و رژیم صهیونیستی سال ها با فعالیت آژانس یهود در خاک روسیه شمار زیادی از یهودیان را به سرزمین های اشغالی فلسطین منتقل کرده است.

چندی پیش وزارت دادگستری روسیه فعالیت آژانس یهود مستقر در این کشور را ممنوع اعلام کرد که با واکنش مقامات تل آویو مواجه شد.

بستن آژانس مهاجرت یهود در روسیه به معنای کاهش چشمگیر و حتی توقف مهاجرت صهیونیست ها از روسیه به اراضی اشغالی است.

فعالیت اصلی آژانس یهود در روسیه تسهیل مهاجرت صهیونیست‌ها به سرزمین‌های اشغالی و اسکان آنها در فلسطین اشغالی است. این آژانس در ۳۰ سال گذشته در امر مهاجرت صهیونیست‌ها از روسیه به فلسطین اشغالی نقش داشته است.

ولادیمیر پوتین رییس‌ جمهوری روسیه چهارشنبه بسیج نسبی(بخشی از نیروهای روسی) در سراسر کشور اعلام کرد.

رئیس‌جمهوری روسیه با امضای حکم بسیج نسبی تصریح کرد که اقدامات برای بسیج بخشی از نیروها از ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) در روسیه آغاز خواهد شد.
وی افزود که فقط شهروندانی در چارچوب بسیج نسبی قرار می‌گیرند که در درجه اول تجربه داشته باشند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha