هفته اول مهرماه ساعت کاری ادارات در اردبیل تغییر می‌کند/ برقراری دورکاری کارکنان ادارات با اولویت بانوان

اردبیل - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: با توجه به شروع ماه مهر و بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی تمامی ادارات، سازمان ها، شرکت ها و موسسات دولتی در هفته اول مهرماه در ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می کنند.

به گزارش ایرنا از استانداری اردبیل ، کاظم دبیر روز پنجشنبه افزود: پیش‌بینی افزایش ۳۰ درصدی تعداد سفرها و ترددهای درون شهری و بروز ترافیک سنگین در زمان شروع و تعطیلی مدارس از دلایل اتخاذ این تصمیم می‌باشد.

وی ادامه داد: بر اساس موافقت استانداری اردبیل ، زمان فعالیت ادارات در هفته مهرماه امسال از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۴/۴۵ و روز پنجشنبه طبق روال قانونی قبل خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل همچنین از صدور مجوز دورکاری یک‌ سوم کارکنان ادارات استان در هفته اول مهر به‌منظور مدیریت بهینه ترافیک روزهای ابتدای این ماه خبرداد.

دبیر افزو:" همچنین ادارات می‌توانند در این هفته از خدمات یک‌سوم کارکنان خود با اولویت بانوان، به‌صورت دورکاری بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: ساعت کاری بانک‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و امدادی استان اردبیل طبق روال قانونی پیشین خواهد بود.

دبیر تصریح کرد: بدیهی است جبران کسری کار با استفاده از ظرفیت دورکاری در این هفته الزامی بوده و مدیران ترتیبی اتخاذ کنند تا فرآیند خدمت‌رسانی و پاسخ‌گویی به مردم با خدشه‌ای مواجه نشود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha